۰۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۵۲۷۴
دبیر گروه سیاسی هفته نامه پرتو سخن:

مردم با رای بیش از 22 میلیونی به احمدی نژاد پاسخ تخریب کنندگان را خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ دبیر گروه سیاسی هفته نامه پرتو سخن در جمع حامیان احمدی نژاد در شاهرود گفت: مردم با رای بیش از 22 میلیونی به احمدی نژاد در 22 خرداد پاسخ مطالب بی اساس علیه وی را خواهند داد.
قاسم روانبخش دبير سياسي هفته نامه پرتو
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام قاسم روانبخش دبیر گروه سیاسی هفته نامه پرتو سخن شب گذشته در گردهمایی حامیان احمدی نژاد در مسجد و حسینیه مدرسه قلعه شاهرود گفت: برخی نامزذها و حامیانشان چون مطلب قابل عرضه ای ندارند و از طرف دیگر استقبال مردمی از رییس جمهوری را می بینند اقدام به تخریب کرده اند.

وی افزود: در نظر سنجی ها احمدی نژاد با درصد بالایی از موسوی قرار گرفته و فاصله او با دیگر نامزدها بسیارزیاد است.

دبیر کمیته سیاسی ستاد حمایت مردمی از دکتر محمود احمدی نژاد، با بیان اینکه برخی از نامزدها و حامیانشان می خواهند با طرح مطالب بی اساس رییس جمهوری را به موضع انفعالی بکشانند، تصریح کرد: مردم با رای بیش از 22 میلیونی در 22 خرداد پاسخ این مطالب را خواهند داد.

حجت الاسلام روانبخش از حامیان احمدی نژاد خواست با نصب عکس وی بر روی خودروها و با هر وسیله ممکن زمینه برنده شدن او را با رای بسیار بالا را فراهم کنند.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: برخی می گویند احمدی نژاد عوامفریب و پوپولیست است اگر خدمت به محرومان و نشستن با آنان عوامفریبی است اولین اتهام را به حضرت علی (ع) زده اید.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) قم در بخش دیگری ازسخنانش با بیان اینکه دستاوردها هسته ای از افتخارات دولت نهم است تصریح کرد: بسیاری از نمایندگان مجلس ششم و مسوولان دولت خاتمی خواستار پذیرش پروتکل الحاقی حتی بدون تصویب مجلس بودند و دولت قبلی با کمترین فشاری اقدام به تعلیق غنی سازی کرد و در آخرین روز دولت خود و در آخرین ضرب الاجل تعلیق را شکست.

حجت الاسلام روانبخش، درباره توزیع سیب زمینی برای جمع آوری آرا افزود: دولت برای کمک به کشاورزان سیب زمینی آنها را به قیمت یک هزار و 300 ریال خرید و وقتی بازارها اشباع شد و زمینه صادرات هم وجود نداشت اقدام به توزیع آنها از طریق کمیته امداد و بهزیستی کرد.

وی افزود: اگر توزیع سیب زمینی سبب رای می شود چرا افرادی که وعده توزیع ماهانه 500 هزار ریال بین مردم را داده بودند رای نیاوردند.

دبیر گروه سیاسی هفته نامه پرتو سخن، درخصوص درآمد 300 میلیارد دلاری دولت از محل فروش نفت اظهار داشت: مگر افرادی که خودشان قبلا در این سمت بوده اند گزارشی از چگونگی هزینه کردن درآمد نفت داده اند.

حجت الاسلام روانبخش تصریح کرد: براساس آمار، دولت تا پایان سال 87 مبلغ 192 میلیارد دلار درآمد حاصل از فروش نفت داشته که براساس مصوبات مجلس هزینه کرده است .

وی عملیات آبرسانی به 40 شهر و روستا از سر شاخه های رودخانه کارون در الیگودرز، افزایش تولید آلومینیوم ، خودکفایی در تولید سیمان، ساخت و پرتاب ماهوار امید، ساخت موشک سجیل را ازجمله موفقیت های دولت نهم عنوان کرد.

وی افزود: در دولت اصلاحات بودجه سپاه را کاهش دادند و بجای آن صرف گفتگوی تمدنها کردند.

دبیر کمیته سیاسی ستاد حمایت مردمی از دکتر محمود احمدی نژاد، در خصوص تغییر 52 استاندار و 12 وزیر در دولت احمدی نژاد گفت: در دولت اصلاحات بسیاری از استانداران نمونه و بیش از شش هزار مدیر عوض شدند.

حجت الاسلام روانبخش در خصوص انحلال سازمام مدیریت و برنامه ریزی و 18 شورای تخصصی تصمیم گیری و تصمیم ساز اظهار داشت: سازمان مدیریت به محلی برای چانه زنی تبدیل شده بود و هرکس زور داشت اعتبار می گرفت و مناطق محروم بی بهره می ماندند بسیاری از دولت های گذشته آرزوی انحلال سازمان برنامه و بودجه را داشتند ولی جرات این کار را نداشتند.

روانبخش در خصوص شرکت دکتر احمدی نژاد در جلسه شورای همکاری خلیج فارس و نشستن زیر تابلوی خلیج عربی گفت: بسیاری از روسای جمهوری دلشان می خواست به این شورا بروند ولی دعوت نمی شدند حتی افرادی که با روابط نزدیکی باملک عبدالله داشتند. به دنبال اقدامات احمدی نژاد و ارتقا جایگاه ایران و افزایش محبوبیت رییس جمهوری در دنیا عرب این شورا از احمدی نژاد دعوت کرد.

وی درخصوص روابط ایران با ونزوئلا اظهارداشت: این کشور به دنبال جنایات اسرائیل در غزه روابط با اسرائیل را قطع کرد و سفیر این کشور را از ونزوئلا اخراج کرد.

حجت الاسلام روانبخش درباره اینکه طرفداران دکتر احمدی نژاد شعارهای پوپولیستی می دهند بیان داشت: آیا افرادی که بچه های مردم را با رنگ سبز گول می زنند و همانند زمانی که قرآن را سرنیزه کردند امروز می خواهند با پارچه سبز مردم را بفریبند اقدام پوپولیستی می کنند یا رییس جمهوری که با سفرهای استانی از محروم ترین نقاط کشور بازدید کرد و اقدامات شایسته ای در رفع مشکلات انجام داد.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه و بسیاری دیگر از کشورها می خواهند رییس جمهوری فردی غیر از دکتر احمدی نژاد باشد اظهار داشت: در این ایامی که در پیش است جنگ روانی سنگینی را آغار کرده اند امروز وزیر خارجه فرانسه رسما اعلام کرد که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که احمدی نژاد رای نیاورد، نخست وزیر اسراییل گفت: «تنها راه، ترور احمدی نژاد است» بعضی آقایان در داخل می گویند فقط احمدی نژاد رای نیاورد هر کسی دیگری باشد.
ارسال نظرات