۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۸۳۰۲
در ماه محرم صورت می گیرد؛

فعالیت تبلیغی ۲۵۰ مبلغ در شهرستان خرمشهر

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر از فعالیت تبلیغی ۲۵۰ مبلغ و مبلغه در مناطق حاشیه ای و روستایی شهرستان خرمشهر خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت ‌الاسلام عادل رویوران، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ و تشکل های دینی ـ مذهبی ابراز داشت: این همایش ها با سخنرانی آیت الله حیدری برگزار شد که در این باره گزارش های مختصری از فعالیت هیأت ها و مبلغان ارائه شد و در پایان از اعضای شوای هیأت های مذهبی و تشکل های دینی تجلیل به عمل آمد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ با حضور مبلغان شهرستانی گفت: امسال 20 مبلغ غیربومی از استان قم برای فعالیت های تبلیغی در شهر و روستاهای خرمشهر حضور پیدا کردند و 250 مبلغ و مبلغه بومی، مستقر و شهرستانی در ماه محرم به فعالیت های تبلیغی در خرمشهر می پردازند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بیشترین توجه ما به حضور مبلغان در مناطق حاشیه ای است، افزود: از آنجا که اول محرم با آغاز سال تحصیلی همراه شده است، بحث تبلیغی محرم(زنگ محرم) را در دبیرستان شهید موسوی برگزار کردیم ضمن اینکه تکایای مجوز دار در خرمشهر و مینوشهر مراسمات عزاداری را اجرا می کنند.

حجت الاسلام رویوران گفت: در مسجد جامع دو شب مراسم عزاداری را با حاج حسین فخری برگزار کردیم چنان که برنامه هزار نفره روز تاسوعا در محوطه این مسجد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 8 محرم در گلزار شهدای خرمشهر مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: از آنجا که مبلغان شهرستان عرب هستند هر ساله برخی از آنها به عنوان مبلغ در ده روز اول به تبلیغ می پردازند و برخی دیگر در عراق، بحرین، کویت و امارات در پی دعوت های صورت گرفته حضور می یابند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرمشهر در رابطه با جانمایی مواکب حسینی در اربعین ابراز داشت: از موکب داران خواستیم تا پس از عاشورا جانمایی از میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی انجام گیرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات