۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۲۸۳۲۷

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

فعالیت بیش از ۱۰۰ هیأت دانش‌آموزی در خراسان شمالی، برگزاری یادواره ۲۲۱ سرباز شهید شیروان و بازسازی عملیات بیت‌المقدس ۳ در اسفراین عناوین برخی از اخبار کوتاه استان است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، یاسر خطیب، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خراسان شمالی از وجود بیش از ۱۰۰ هیأت دانش‌آموزی در سطح این استان خبر داد و ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار داشت: بیش از 100 هیأت دانش‌آموزی ثبت‌شده در سطح استان مشغول به فعالیت است که شامل هیأت‌های شهری و مدرسه‌ای در 2 بخش پسران و دختران است.

وی مزیت هیأت‌های دانش‌آموزی را دادن مسؤولیت به نوجوانان دانست و افزود: هیئت‌های دانش‌آموزی یک کادر هیئت دارند و در آن کادر مسؤولیت‌ها بین بچه‌ها تقسیم می‌شود.

برگزاری یادواره 221 سرباز شهید شیروان

یادواره 221 سرباز شهید شیروان در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد این شهرستان برگزار شد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام حسین (ع) در این مراسم اظهار کرد: با تفکر جهادی و رزم عاشورایی و بر پایه اصول اسلامی و الهی می‌توان قله‌های رفیع را فتح کرد.

سردار نوراللهی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: جوان امروز ما چیزی از جوان دوران دفاع مقدس کم ندارد و در صورت نیاز در میدان حضور پیدا خواهد کرد.

بازسازی عملیات بیت‌المقدس 3 در اسفراین

همزمان با هفته دفاع مقدس، عملیات بیت‌المقدس 3 در اسفراین به مدت 4 روز بازسازی می‌شود.

فرمانده سپاه اسفراین گفت: عملیات بیت‌المقدس 3 اسفندماه 66 در پاسخ به شرارت‌های رژیم بعثی عراق در ارتفاعات سلیمانیه عراق از سوی قرارگاه نجف توسط جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی الهی راد تصریح کرد: از ساعت 15:30 تا 17:30 امروز عملیات بیت‌المقدس 3 در ارتفاعات کوهساران پارک قائم بازسازی خواهد شد که آماده میزبانی از علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

آغاز عملیات اجرایی 2 موقوفه

رییس اداره اوقاف و امور خیریه فاروج با بیان اینکه عملیات اجرایی 2 موقوفه در روستاهای فاروج آغاز شد، گفت: این موقوفات مربوط به ساخت دارالقرآن، زینبیه و خانه عالم در روستاهای چری و سه گنبد است.

علی پور صحرا افزود: عملیات اجرایی دارالقرآن و زینبیه در قطعه زمین 800 مترمربعی و طرح با 450 مترمربع زیربنا و در 2 طبقه احداث خواهد شد.

وی اظهار کرد: موقوفه مربوط به ورثه مرحوم «آموزگار» است که در مرحله اول ساخت، طبقه همکف برای اجرای هر دو نیت استفاده می‌شود./9314/پ204/ب1

ارسال نظرات