۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۵۲۹۸۵۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

وحدت آموزش و پرورش و خانواده در تربیت دانش آموز نقش آفرین است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: خانواده و آموزش و پرورش برای موفقیت در عرصه تربیتی و مصون سازی جوانان و نوجوانان در برابر آسیب های اجتماعی باید وحدت داشته باشند.
حجت الاسلام غلامی

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تربیت فرزندان را امری مهم و ضرورتی انکارناپذیر خواند و بیان داشت: در این راستا اصلی ترین، خطیرترین و مهم ترین وظایف بر عهده والدین است.

وی با اشاره به نقش مهم نظارت و مدیریت والدین در تربیت فرزند در عرصه های مختلف افزود: فرزندان با رفتن به مدارس و گذراندن بخشی از اوقات خود در محیط آموزشی بخشی از تربیت آنان به بیرون از کانون خانواده می رود و والدین نباید از این مهم غافل شوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت تعامل و وحدت رویه خانواده و آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان خاطرنشان کرد: این وحدت نیازمند هوشیاری و نظارت والدین است.

وی اظهار داشت: آموزش و پرورش افزون بر نقش آموزشی، نقش بسزایی در تربیت عملی دانش آموزان بر عهده دارد، ادامه داد: تربیت عملی دانش آموز در ارتقا اخلاق جامعه نیز نقش آفرین است.

حجت الاسلام غلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت حفظ احترام و شأن خانواده و معلمان در برقراری وحدت و تعامل بین آنها بیان داشت: تربیت دانش آموز زمان و مکان نمی شناسد و این امر باید مورد توجه والدین و معلمان قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: والدین با حفظ رابطه با معلمان جدای از وضع درسی دانش آموز، باید از وضعیت اخلاقی و تربیتی او نیز در محیط بیرون از منزل در جریان باشند، چراکه این آگاهی لازمه حفظ فرزند از آسیب های اجتماعی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان تصریح کرد: والدین نقش تربیتی بسیار بالایی در برابر فرزند دارند و نهادهای آموزشی نیز نباید فقط مسؤولت خود را تدریس و تحصیل دانش آموز در مدارس بدانند بلکه باید به تربیت اخلاقی و دینی دانش آموز توجه ویژه داشته باشند.

وی اظهار داشت: وحدت خانواده و آموزش پرورش مهم ترین عامل در جهت تربیت دینی فرزند و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی و توطئه های فرهنگی خواهد بود./۹۴۵۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
sara
Armenia
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۵
سایت شما عالی هستش
امیدوارم موفق باشید
0
0