۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۵۳۰۳۷۲
ظریف در جمع خبرنگاران:

پاسخ ترامپ در موضوع برجام را خواهيم داد

وزیر امور خارجه در مورد وضعيت امروز آمريكا در منطقه گفت: ترامپ و دوستانش به دنبال فروش تسحيلات نظامي خود در منطقه ما هستند و جواب ترامپ در موضوع برجام را خواهيم داد.
ظریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدجواد ظریف درحاشیه همایش ملي هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال ‌که به نظر می‌رسد درچند روز آینده رئیس‌جمهور آمریکا سیاست راهبردی خود در مورد ایران و برجام را اعلام می‌کند، نظر و موضع ایران در این ارتباط چیست؟ گفت: ايران سياست خود را جداي از لفاظی های دیگران دنبال می‌کند، البته ما اقدامات لازم خود را بعد از سخنان ترامپ انجام مي دهيم که تقریبا مشخص است چه چیزی خواهد بود.

وي با بيان اينكه جمهوری اسلامی ایران پاسخی درخور به اين موضوع خواهد داد تاكيد كرد: منطقه ما مدت هاست كه از سياست هاي غلط آمريكا رنج مي برد، در اين ميان استوانه ثبات و مقابله با تروریست و تکفیر ایران است و ما همچنان اين سياست خود را ادامه مي دهيم و برای بقیه کشورهای دنیا نیز به مرور واقعیت‌های منطقه در حال روشن شدن است.

وزیرامورخارجه ادامه داد: امروز ترامپ و دوستانش به دنبال فروش تسحيلات نظامي خود در منطقه ما هستند و به همين منظور برخی سیاست‌ها را دنبال کرده‌اند که این موضوع جز ضرر و زیان برای خودشان، ایالات متحده آمریکا و منطقه چیزی به همراه نداشته است./٨١٦/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات