۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۵۳۱۰۷۴
مدير حوزه علميه كاشان:

مسؤولان مراقب باشند عملکرد آنها آرمان های انقلاب را خدشه دار نکند

مدير حوزه علميه كاشان، گفت: امروز همه نگاه ها به ايران اسلامي دوخته شده است؛ از این رو بايد مراقب باشيم ارزش ها و آرمان هاي انقلاب را از دست ندهيم و بتوانيم خود را به عنوان الگوي مورد نياز جامعه امروز به جهان معرفي كنيم.
حجت الاسلام منصور فرجي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام  منصور فرجي، صبح امروز پنجشنبه در مراسم زيارت عاشورا كه از سوی مركز ارتباطات و اموربين الملل شهرداري كاشان در خانه تاريخي آل ياسين برگزار شد، گفت: ايران تنها كشور در دنيا است كه حكومت شيعي و ولايت فقيه دارد  و اين افتخار بزرگي است كه فقط نصيب كشور ايران شده است.

وي افزود: رييس مركز تحقيقات آمريكا در كتاب خود بنام يكصد انسان موثر در جهان بشريت، پيامبر اكرم(ص) را به عنوان اولين انسان موثر در جهان معرفي کرده است.

حجت الاسلام فرجي ادامه داد: رییس مرکز تحقیقات آمریکا براي معرفي پيامبر اكرم(ص) به عنوان اولين انسان موثر درجهان گفته است: پيامبراكرم(ص) فردي را  بنام اميرمومنان(ع) تربيت كرده كه اگر منشور حكومتي اميرمومنان(ع) بنام مالك اشتر را به همه مسؤولين جهان ابلاغ شود و آنها اين منشور را  اجرا كنند دنيا پر از عدالت خواهد شد.

به گفته وي، نويسنده نامه يكهزار و 400 سال قبل كه امروز مي تواند دنيا را پراز عدل و داد كند، امير مومنان(ع) تربيت شده مكتب پيامبراكرم(ص) است.  

مدير حوزه علميه كاشان، گفت: وقتي از رييس مركز تحقيقات آمريكا سؤال مي كنند اگر بخواهيد از بين همه سران كشورهاي جهان يك نفر را انتخاب كنيد كه بتواند دنيا را اداره كند چه كسي را انتخاب مي كنيد مي گويد، من فقط رهبر انقلاب اسلامي ايران را انتخاب مي كنم چرا كه رهبر انقلاب اسلامي با تخصصي كردن مجموعه هايي كه در اختيار او است خود را براي يك حكومت جهاني آماده مي كند.

به گفته وي، رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران با نيروهايي كه در سراسر جهان دارد مي تواند امروز منشور يكهزار و 400 سال قبل اميرمومنان(ع) را عملياتي كرده و خود را يك حكومت جهاني آماده كنند.

حجت الاسلام فرجي، ادامه داد:  اگر دشمن چنين تعبيري را براي جمهوري اسلامي ايران دارد براي اين است که ايران امروز در يك عرصه بزرگتري درحركت است كه براي ادامه حركت در اين عرصه بزرگتر نياز به انسانهاي بزرگتر و كارآمد و انقلابي  و هوشمند دارد تا آسيبهاي موجود را براي رسيدن به اين عرصه خنثي كند.

وي از ولنگاري فرهنگي كه رهبر معظم انقلاب نيز به آن تأكيد كرده است بعنوان يكي از آسيبهاي پيش رو نام برد و عنوان كرد: بخشي از ولنگاري فرهنگي در آسيبهاي اجتماعي از جمله بخش پوشاك و بدحجابي كه همه فرهنگ جامعه را در بر مي گيرد.

مدير حوزه علميه كاشان، پوشاكي را كه منجر به ولنگاري فرهنگي در جامعه شده است را توليد داخلي اما با برچسب خارجي دانست كه فروشندگان آن هم  ايراني هستند كه در بازار فروش به فروش مي رسانند.

حجت الاسلام فرجي، گفت: اگر بنا باشد آرمانهاي جمهوري اسلامي در جامعه تبيين شود نياز به انسانهاي ارزشي است كه از همه هستي خود مي گذرند تا انقلاب اسلامي در همه عرصه با قدرت حركت كند.

وي ادامه داد: امروز همه نگاهها به ايران اسلامي دوخته شده است كه بايد مراقب باشيم ارزش ها و آرمانهاي انقلاب را از دست ندهيم و بتوانيم خود را به عنوان يك الگوي مورد نياز جامعه امروز به جهان معرفي كنيم.

حجت الاسلام فرجي در ادامه گفت: اگر برخي در اين عرصه همراه با انقلاب نيستند اما كاري نكنند كه با عملكرد خود به انقلاب آسيب بزنند و ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي  را خدشه دار نكنند چراكه  انقلاب قوام خودش را دارد و بر پايه خون شهدا  استوار است و هركس وارد اين عرصه مي شود بايد در جهت حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي تلاش كند./1307/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات