۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۵۳۱۲۶۸
امام جمعه دامغان:

هجمه به دستگاه قضا توطئه‌ای با هدف نفوذ است

امام جمعه دامغان گفت: حمله و جوسازی علیه دستگاه قضا توطئه‌ای است که با هدف نفوذ صورت می‌گیرد و دلیل آن اقتدار این نهاد و شخص رییس قوه در مقابله با فتنه‌گران، چپاول‌گران بیت المال، عوامل دشمن و اراذل و اوباش است.
امام جمعه دامغان امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته دامغان که با حضور گسترده مردم دیندار این شهرستان به میزبانی مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: قوه قضائیه بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری است و دسیسه‌گران می‌کوشند با حمله و تهمت زدن به خانواده رییس دستگاه قضا، به نظام و رهبری ضربه بزنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه عوامل دشمن با اتهاماتی بدون پایه و اساس و غیر مستند روی موج رسانه‌های تفرقه افکن سوار می‌شوند تا به اهداف شوم خود برسند، اضافه کرد: حمله و جوسازی علیه دستگاه قضا توطئه‌ای با هدف نفوذ صورت می‌گیرد دلیل آن اقتدار این نهاد و شخص رییس قوه در مقابله با فتنه‌گران، چپاول‌گران بیت المال، عوامل دشمن و اراذل و اوباش است.

خطیب نماز جمعه دامغان خاطر نشان کرد: جوسازی‌ها علیه قوه قضائیه و مسؤولان آن، تهدیدات و عربده کشی‌های شیطان بزرگ به بهانه برجام و یاوه‌گویی‌ها راجع به نهاد انقلابی و اسلامی سپاه پاسداران همگی با یک هدف صورت می‌گیرد و آن ایجاد یأس و ناامیدی در ملت ما و تلاش برای شکستن جبهه مقاومت است.

ترامپ هنری جز ایجاد تنش در کشور خود، منطقه و جهان ندارد

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با اشاره به موضع‌گیری‌های وقیحانه رییس جمهور آمریکا و دولتمردان ایالات متحده بر علیه حقوق و منافع ملت بزرگ ایران، نظام جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران، اظهار داشت: دونالد ترامپ وقیح بی آبرویی است که هنری جز ایجاد تنش در کشور خود، منطقه و جهان ندارد.

وی با بیان اینکه حتی مقامات آمریکایی که خود از جنس سیاست‌های شیطانی ترامپ هستند از رفتار شتابزده، غیرعقلانی، کینه توزانه و انتقام جویانه وی و بی توجهی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا به افکار عمومی در هراسند، افزود: شرایط آمریکا و رئیس جمهور وقیحش آنقدر وخیم است که اصطلاحاً "مرده شور هم به حال این مرده گریه می‌کند".

کم توجهی مسؤولان و دولتمردان به بخش فرهنگ غیرقابل تحمل است

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود به کم توجهی مسؤولان و دولتمردان نسبت به حوزه فرهنگ انتقاد کرد و گفت: مسئولان متأسفانه همه چیز را در این بخش رها ساخته‌اند، آیا حفظ هنجارها و سنت‌ها و ارزش‌ها و رواج ناهنجاری‌های فرهنگی باید به حدی برسد که رهبر معظم انقلاب از اصطلاح " ولنگاری فرهنگی " استفاده کنند؟ چرا دولتمردان بودجه‌های فرهنگی را حذف و فضای مجازی را به حال خود رها کرده‌اند.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به 24 مهرماه روز جهانی نابینایان و ضرورت تکریم و یاری این قشر ارزشمند جامعه، خاطر نشان کرد: لازم است شهرداری‌ها و نهادهای مرتبط دولتی شرایط بهتر زندگی، فعالیت و البته عبور و مرور را برای روشندلان فراهم کنند و دولت نیز اقدامات عملی در زمینه اشتغال و معیشت این قشر و فرزندانشان انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خاطر نشان کرد: در کنار مشکلات بسیار همه اقشار جامعه بالاخص در زمینه اشتغال، متأسفانه به منزل هر یک از جانبازان که مراجعه می‌کنیم شاهد بیکاری فرزندان آنها نیز هستیم که سلامتی خود را برای امنیت ما و شما و حفظ دین و میهن فدا کردند؛ دولتمردان فکری به حال بیکاری فزاینده کنند، با سیاسی کاری مشکلی حل نمی‌شود./977/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات