۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۴۶۱
وزیر بهداشت:

هدف آمریکا جلوگیری از سرمایه‌گذاری در ایران است

قاضی‌زاده هاشمی با بیان این‌که پیشرفت اقتصادی کشور می‌تواند مهم‌ترین اقدام ضد استعماری و ضد استکباری باشد، گفت: هدف آمریکا جلوگیری از سرمایه‌گذاری در ایران است.
وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدحسن هاشمی، وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی امروز در مراسم آغاز عملیات ساخت بیمارستان خیرساز جامع سرطان شهرک خاوران تبریز با اشاره اظهارات توهین‎‌آمیز روز گذشته رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران اظهار داشت: عقل و انصاف حکم می‌کند که با هم متحد باشیم.

وی با تأکید بر این‌که در پیگیری مشکلات مردم، اتحاد و انسجام ملی را باید در رأس برنامه‌های خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه متحد بوده و در همه صحنه‌های انقلاب حضور گسترده‌ای دارند اما انتظار است که مسؤولان سطوح بالای کشور، همت و همدلی بیشتری داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به این‌که مشکل ما در کشور ترامپ و امثالش نیست، تصریح کرد: مشکل پیشرفت کشور خودمان هستیم و لازم است که اتحاد داشته باشیم؛ زیرا در بسیاری از موارد به فرعیات توجه می‌کنیم در حالی که اصل، دشمنی است که نمی‌خواهد ایران پیشرفت کند.

هاشمی بهترین پاسخ در مقابل سخنان نابخردانه رییس جمهور آمریکا را انسجام و وحدت ملی در سطح مسؤولان نظام دانست و گفت: همه توجهات و تاکیدات به این سمت باشد که بتوانیم اقتصاد کشور را با اتحاد، همدلی، همراهی و همکاری به شرایطی مطلوب برسانیم.

وزیر بهداشت با بیان این‌که پیشرفت اقتصادی کشور می‌تواند مهم‌ترین اقدام ضد استعماری و ضد استکباری باشد، افزود: دشمنی دشمنان مربوط به امروز نیست بلکه آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، انقلاب و اسلام مخالف هستند. انتظار است که کشورهای اروپایی در عمل هم، تعهد خود به برجام را نشان دهند.

وی هدف آمریکا را ناامن کردن فضا برای جلوگیری از سرمایه‌گذاری در ایران دانست و تصریح کرد: ترامپ و رقبای منطقه‌ای ما به دنبال ایجاد این فضا هستند و انتظار است که کشورهایی که بر علیه سخنان ترامپ بیانیه صادر می‌کنند، برای سرمایه‌گذاری در ایران حضور پیدا کنند.

قاضی‌زاده هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دو بیمارستان سراب و هریس به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در دولت تدبیر و امید کلنگ 700 طرح مشابه این 2 بیمارستان به زمین خورده و 400 طرح آن امروز به بهره‌برداری رسیده است، اعزام نیروی متخصص و باانگیزه، رضایت مردم از نظام پزشکی کشور را دو چندان کرده است./935/پ202/ب1

ارسال نظرات