۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۳۱۴۸۷
رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور:

پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار سازمان قضائی نیروهای مسلح قرار دارد

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار سازمان قرار دارد و در استان ها نیز تلاش های زیادی صورت می گیرد تا جرمی صورت نگیرد و اگر جرم ایجاد شد به موقع رسیدگی شود.
حجت ‌الاسلام شکرالله بهرامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام شکرالله بهرامی، معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سازمان قضائی نیروهای مسلح بر اساس اصل 172 قانون اساسی تشکیل شده و از سلامت نیروهای مسلح صیانت می کند.

وی با بیان اینکه در سازمان تلاش می کنیم تا جرمی به وجود نیاید، گفت: پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار ما قرار دارد و در استان ها نیز تلاش های زیادی صورت می گیرد تا جرمی صورت نگیرد و اگر جرم ایجاد شد به موقع رسیدگی شود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور افزود: سازمان قضائی نیروهای مسلح از سال 77 تاکنون چهار برنامه پنج ساله به عنوان پیشگیری از وقوع جرم را در کشور پیاده کرده است.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: این برنامه ریزی ها به صورت منظم در سازمان اجرا شد و برنامه پیشگیری از وقوع جرم نیز امسال در تمام استان ها پیاده می شود و از سال آینده نیز پنجمین برنامه پیشگیری از وقوع جرم در کشور اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: سازمان با کمبود اعتبارات و نیروهای انسانی مواجه است اما علی رغم این کمبودها توانستیم جرائم را در نیروهای مسلح کاهش دهیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه اگر سایر دستگاه های اجرایی همکاری بیشتری با سازمان می داشتند می توانستیم به موفقیت بیشتری برسیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت ما این است تا در کشور جرمی صورت نگیرد و اگر کسی جرمی مرتکب شد باید به موقع رسیدگی شود.

حجت الاسلام بهرامی اظهار کرد: با توجه به اینکه نیروهای مسلح دارای تدین و متعهد به ولایت هستند تلاش می شود اقتدار فرماندهی و نیروهای مسلح حفظ شود و فردی هم که جرمی ایجاد می کند اصلاح شود و به بدنه نیروهای مسلح برگردد./880/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات