۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۳۱۷۴۵
امام جمعه ارومیه:

ارتقای علمی و معنوی طلاب بیشتر مورد توجه قرار گیرد

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با تأکید بر پیشرفت روز افزون طلاب، گفت: تربیت طلبه و مبلغ دینی یک امر ارزشمند الهی است.
حجت الاسلام قاسم خانی، حجت الاسلام قریشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای ارومیه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با ارائه گزارشی بر حل مشکلات این مدرسه علمیه تأکید کرد.

وی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و زحمات وی در ترقی و ارتقای سطح علمی و معنوی طلاب در مدارس علمیه، گفت: رفع مشکلات حوزه های علمیه به ویژه مدرسه علمیه امام خامنه ای در اولویت کاری است و نیازمند همکاری مسؤولان است.

حجت الاسلام قاسم خانی با بررسی راهکارهای پیشرفت علمی و معنوی طلاب، بر بهره گیری از رهنمود های نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد و گفت: پیشرفت علمی و معنوی طلاب هدف مورد توجه ما است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تأکید بر پیشرفت روز افزون علمی و پژوهشی حوزه های علمیه از اقدامات صورت گرفته در این مدرسه علمیه تقدیر کرد و بر تداوم آن تأکید داشت.

وی با بیان اینکه حوزه های علمیه استان به ویژه حوزه های علمیه ارومیه باید در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند، گفت: همت مسؤولان و اساتید حوزه های علمیه باید بر تقویت بنیه علمی و اخلاقی طلاب بنیان شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تربیت طلاب علوم دینی و مبلغان یک کار پر ارزش و افتخار آمیز است، گفت: خداوند بهترین کارها را برای منتخبان خود برگزیده است، رساندن پیام الهی و تبلیغ دین کار بزرگ و ارزشمند انبیاء و ائمه اطهار (ع) بود.

وی ادامه داد: این کار ارزشمند، امروز بر عهده شما است و این نشان از توفیق بزرگ الهی است که ارزانی شما شده است، تربیت طلبه و مبلغان دینی بهترین کارها است./۸۵۴/ پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات