۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۵۳۱۷۵۲
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

اعتماد دوباره به شیطان بزرگ چیزی جز ساده لوحی نیست

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام و مهمترین درسی که باید از برجام گرفت گفت: اعتماد به شیطان بزرگ چیزی جز ساده لوحی نیست؛ بنابراین اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز تباهی به همراه ندارد.
حجت الاسلام حسینی کیا

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: نظام سلطه به دنبال این است که همه حکومتها و ملل را زیر یوق خود ببرد و وقتی می بیند حکومتی از بطن مردم و بر اساس اسلام راستین به وجود آمده آن را مخالف خود می داند.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استکبار جهانی از ابتدای انقلاب تاکنون از هیچ تلاشی نسبت به براندازی انقلاب دریغ نکرده است اما به لطف خداوند و همت مردم و مدیریت امام خمینی (ره) و پس از آن و رهبر معظم انقلاب تمام نقشه های شوم آنها خنثی شده است.

وی در ادامه افزود: یکی از بازوان توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از متن مردم بوده سپاه است، سپاه نقش کلیدی در حفظ نظام، حییت، امنیت و حراست از مرزها و ارزش ها داشته دارد.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به هجمه های دشمن علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حساسیت دشمن نسبت به سپاه پاسداران نشانگر نقش کلیدی سپاه در امنیت کشور و دفاع از ارزشها است و فراتر از این مهم نقش سپاه در خارج از کشور و مرزها مثال زدنی است.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: محبوبیت سپاه و سرداران سپاه در خارج از این مرز و بوم قابل مشاهده بوده و نمونه آن محبوبیت قاسم سلیمانی در عراق و سوریه است، محبوبیت سردار سلیمانی در نزد مردم بیش از محبوبیت سران کشورهای عراق و سوریه است.

وی گفت: دشمنان انقلاب با توجه به محبوبیت سپاه بیشترین هجمه خود را علیه این نهاد انقلابی اعمال کرده و امید است که تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان به زباله دان تاریخ بپیوندد.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به نقش سپاه در عراق و سوریه ابراز داشت: سپاه از حاکمیت داعش در عراق و سوریه جلوگیری کرد و همگی از سوی سپاه تارومار شدند، اگر سپاه نبود داعش وارد ایران می شد و ناامنی همه جار را فرامی گرفت بنابراین آمریکا و رییس جمهورش از این مهم بسیار عصبانی بوده و اوج عصبانیت او دیوانگی در سخنرانی بود که به سیم آخر زده بود و عباراتی را بیان کرد.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برجام و مهمترین درسی که باید از برجام گرفت عنوان داشت: اعتماد به شیطان بزرگ چیزی جز ساده لوحی نیست بنابراین اعتماد به آمریکا نتیجه ای جز تباهی به همراه ندارد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر درسهایی که باید از برجام گرفت اظهار داشت: تکیه بر توان داخلی و ظرفیت ملی و چشم دوختن به نیروی متخصص و متعهد داخلی علاوه بر احیای اقتصاد سبب اقتدار دوچندان نظام خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا خاطرنشان کرد: امروز که رییس جمهور آمریکا علیه سپاه یاوه سرایی می کند به این دلیل است که سپاه به نظام عزت داده و خود نیز دارای عزت و اعتبار جهانی است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب بیان داشت: نسخه شفابخش درمان اقتصاد و اعتلای نظام اقتصاد مقاومتی است؛ بنابراین باید به سمت نهادینه ساختن اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به عدم پایبندی آمریکا به تعهداتش اعتماد دوباره و امید به آمریکا بزرگترین آفت برای نظام و انقلاب به شمار می آید و این بسیار نگران کننده است.

حجت الاسلام حسینی کیا با اشاره به اینکه برجام بدون روح و جسم شده است تأکید کرد: هماهنطور که رهبر معظم انقلاب به دولتمردان اجازه مذاکره دادند همان ابتدای مسیر به آنها تأکید کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و به مذاکرات خوش بین نیستم بنابراین باید خط مشی رهبری را الگویی برای مقابله با دشمنان قرار داد.

وی در پایان گفت: اگر بخواهیم از بحران فعلی عبور کنیم راهی جز تبعیت از ولایت فقیه نداریم در نتیجه باید آماده اطاعت پذیری امر ایشان باشیم و قطعأ اگر با وحدت، همدلی و همراهی در این مسیر گام برداریم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند./8571/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات