۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۳۳۸۹۴
سردار ملکی:

تکلیف امروز ما آگاه سازی جامعه از دستاوردهای انقلاب و دسیسه های دشمنان است

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم با بیان این که ما از نظر اجتماعی، سیاسی، نظامی و فرهنگی به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیستیم، گفت: جوان های ما امروز به این آگاهی ها نیاز دارند؛ تکلیف امروز ما، آگاه سازی مردم به صورت اعم و آگاه سازی جوان به صورت اخص است.
سردار جواد ملکی رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم همایش «حبیب دلها»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار جواد ملکی پیش از ظهر امروز در همایش «حبیب دلها» که به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حبیب لک زایی در سالن کنفرانس مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز سرسخت ترین دشمن رژیم صهیونیستی، ایران اسلامی و ملت ایران هستند و تنها کشوری که حاضر نیست با اسرائیلی ها حتی فوتبال بازی کند، ایران است.

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: وقتی که فردی سیلی می خورد، عربده می کشد، امروز ترامپ عربده کشی می کند؛ امام راحل ما را متحول کرد و ما به اینجا رسیده ایم؛ ما از نظر اجتماعی، سیاسی، نظامی و فرهنگی به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیستیم  و 180 درجه با قبل تغییر کرده ایم و این مسأله باید گفته شود.

وی با بیان این که دشمن از داشتن برنامه ریزی ایران با خبر است، تصریح کرد: جوان های ما امروز به این آگاهی ها نیاز دارند؛ بزرگترها گمان می کنند که جوانان از این وضعیت با خبر هستند، به دلیل این که نمی دانند دشمنان به اینها محتوا می دهند؛ دشمن می داند که ما برنامه ریزی داریم، اگر بدون برنامه بودیم دشمنان ما را رها می کردند و 40 سال دوام نمی آوردیم و پایمردی نمی کردیم.

سردار ملکی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم استفاده نظامی ایران از انرژی هسته ای، افزود: همه دنیا علی الاطلاق برای ما است و بدون هیچ تردیدی وعده خدا است و دشمن هم این را می فهمد؛ بمب هسته ای که دشمن می گوید، بهانه است، دشمنان بهتر از خود ما می دانند که هسته ای ما نظامی نیست و رهبر معظم انقلاب نیز به این مسأله اشاره کردند.

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم با بیان این که امروز صهیونیست بر آمریکا تسلط دارد، اظهار داشت: اروپا و آمریکا را صهیونیست اداره می کنند؛ در آمریکا تا فرد رییس جمهور متعهد به صهیونیست نباشد، ریس جمهور نمی شود؛ در اروپا نیز همینطور است، تکلیف امروز ما، آگاه سازی مردم به صورت اعم و آگاه سازی جوان به صورت اخص است.

وی گفت: هر چه کار کنیم، کم کار کرده ایم، چرا که دشمن در حال تلاش است؛ اینها از الطاف خدا برای تشیع است که رایحه ای به نام اربعین می آید و دنیا را خنک می کند، در مراسم اربعین می بینیم که از همه ملت ها و امت ها حضور دارند.

سردار ملکی با اشاره به این که توفیقات تشیع از جانب خدا و عنایات امام زمان(عج) است، خاطرنشان کرد: عاشورا، عید غدیر و اربعین، تمامی ولادت ها و شهادت ها همان رایحه بهاری است و هیچ کجای دنیا این رایحه را ندارند؛ از این ها استفاده کامل را نمی کنیم و ظرفیت ایجاد و پر می شود، بدون این که ما برنامه ریزی و نقشی داشته باشیم، اینها لطف خدا و عنایت امام زمان(ع) است؛ ما چه قدر برای برگزاری با شکوه تر اربعین کارکرده ایم، اینها همه از جانب خدا است./822/۲۰۲/ح

ارسال نظرات