۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۳۳۹۶۴
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

مدیران در قبال مسؤولیت‌های حوزه کاری خود تعهد و تعصب داشته باشند

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور با تأکید بر حس مسؤولیت پذیری مدیران و مسؤولان، گفت: مدیران و مسؤولان باید در قبال مسائل و مسؤولیت‌های حوزه کاری خود تعهد و تعصب داشته باشند.
حجت الاسلام بهرامی حجت الاسلام بهرامی حجت الاسلام بهرامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی، معاون قوه قضاییه و رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور، امروز در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی در بجنورد، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیا، اظهار داشت: اقتدار و عزتمندی ایران مدیون اسلام و قرآن است.

وی افزود: امروزه شنیده شدن صدای اسلام و قرآن در کل دنیا و گرایش ملت‌های گوناگون به اسلام تمام محاسبات دشمنان را برهم زده و سبب ترس و واهمه آنها از اسلام و قرآن شده است؛ به‌طوری که هر روز به طریقی این ترس و واهمه را با رفتارهای متناقض و جنون‌آمیز خود نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام بهرامی خطاب به مردم ایران، اضافه کرد: نباید در مقابل تهدیدها و رفتارهای غیرمتعارف دشمنان احساس ضعف و نگرانی کنید؛ چراکه با دفاع جانانه نیروهای انقلابی و اسلامی از اسلام و انقلاب عزت، اقتدار و ابهت ایران اسلامی بر همگان ثابت شده است.

وی با اشاره به جان‌فشانی نیروهای اسلامی ایران در خارج از مرزهای ایران، ادامه داد: نیروهای اسلامی و انقلابی ایران با توکل بر خداوند متعال در خارج از مرزها هم از اسلام و قرآن دفاع می‌کنند؛ به‌طوری که نیروهای آمریکایی با آن همه تجهیزات مدرن در سوریه و عراق خوار و خفیف شده و تلاش‌ها و هزینه‌های آمریکایی‌ها در این مناطق به هدر رفته است.

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان اینکه بساط داعش برچیده شده است، تصریح کرد: اکنون گروه تکفیری داعش با همه حمایت‌های آمریکا شکست خورده و شیعه در اوج اقتدار خود قرار دارد مسئله این است که اگر ترامپ دیوانه نشود چه کسی باید دیوانگی کند؟

وی در ادامه با اشاره به توطئه همه‌پرسی استقلال کردستان عراق، خاطرنشان کرد: آمریکا و اسراییل بعد از شکست برنامه‌های جاه‌طلبانه در عراق و سوریه این بار با توطئه استقلال کردستان عراق در پی تشکیل اسرائیلی جدید در منطقه بودند تا به این طریق اهداف جاه‌طلبانه خود را پیاده کنند که باز هم با تعلیق همه‌پرسی تیر آنها به خطا رفت.

حجت‌الاسلام بهرامی اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا حق دارد که با عربده‌کشی و رفتارهای جنون‌آمیز خود در پی فشار بیشتر بر جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مسلمان باشد؛ چراکه با همت جوانمردان ایران تمام توطئه‌های آنها در منطقه یکی پس از دیگری خنثی شده و سال‌ها زحمت و هزینه آنها هدر رفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر حس مسؤولیت پذیری مدیران و مسؤولان، افزود: مدیران و مسؤولان باید با رفتار اسلامی و قرآنی خود در قبال مسؤولیت‌های حوزه کاری خود تعهد و تعصب داشته باشند و در این راه خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببینند.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسؤولان کشوری و استانی در تالار لاله سپاه استان برگزار شد از زحمات محمد صبوری قدردانی و علی ناصری به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی معرفی شد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات