۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۳۵۳۴۲
نمایشگاه مطبوعات؛

انتشار ۱۷۰ شماره نشریه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی

کارشناس روابط عمومی آستان قدس رضوی آخرین فعالیت های بخش نشریات دانشگاه علوم اسلامی رضوی را تشریح کرد و از انتشار بیش از ۱۷۰ شماره نشریه در موضوعات مختلف خبر داد.
نشریات آستان قدس رضوی

سید محمد باقر مجد در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آخرین فعالیت های بخش انتشارات دانشگاه علوم اسلامی رضوی اظهار داشت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی یکی از دانشگاه‌های ایران، در حوزه آموزش علوم اسلامی است که در سال 63 افتتاح شد و هم اکنون در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو دارد.

کارشناس روابط عمومی آستان قدس رضوی افزود: یکی از بخش های این دانشگاه مربوط به نشریات و مجلاتی است که به همت معاونت پژوهش دانشگاه علوم رضوی منتشر می شود و این مجلات در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی با اشاره به موضوعات مجلات یاد شده ابراز داشت: این مجلات که همگی به رتبه علمی پژوهشی دست پیدا کرده اند شامل مجله علمی پژوهشی آموزه‌های حقوق در دو بخش مدنی و کیفری، مجله علمی ترویجی پژوهشهای اجتماعی اسلامی، مجله علمی پژوهشی آموزه‌های قرآنی،  مجله علمی پژوهشی آموزه‌های فقهی و مجله علمی پژوهشی آموزه‌های فلسفه می شود.

مجد ادامه داد: مجله آموزه های حدیثی نیز اخیرا به این موارد اضافه شده است، که در حال اخذ مجوز علمی پژوهشی است و دلیل اهمیت این موضوع برای هیچ کس قابل انکار نیست، چرا که حدیث در کنار قرآن به عنوان یکی از منابع اصلی مسائل دینی به شمار می رود.

وی به تعداد انتشارات مجلات این دانشگاه نیز اشاره کرد و عنوان داشت: نشریه آموزه های قرآنی 24 شماره، نشریه آموزه های فلسفه اسلامی در 19 شماره، نشریه آموزه های حقوق کیفری در 11 شماره، مجله آموزه های فقه مدنی در 14 شماره، پژوهش های اجتماعی اسلامی در 111 شماره منتشر شده که همگی به صورت دو فصلنامه است./1330/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات