۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۳۵۴۰۱
امام جمعه بندرعباس:

سیاست همه رؤسای جمهور آمریکا، چپاول و غارتگری است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، با تاکید بر اینکه سیاست رؤسای جمهور آمریکا، چپاول و غارتگری است گفت: مسؤولان بدانند و آگاه باشند که کنارآمدن با آمریکا معنا ندارد.
امام جمعه بندرعباس

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، به دشمنی های مقامات آمریکایی با مردم ایران اسلامی، انقلاب و نهادهای انقلابی اشاره کرد و گفت: همه رؤسای جمهوری آمریکا به نوعی ترامپ هستند، اوباما ترامپ است و ترامپ هم اوباماست، سیاست، سیاست ترامپ نیست بلکه سیاست کاخ سفید است.

وی در ادامه افزود: این سیاست ها را گاهی آدم های خودنگه دار و گاهی هم دیوانه ای به نام ترامپ اعمال می کند، آنچه به زبان ترامپ جاری شد در دل اوباما هم بود امام ترامپ با ادبیاتی متفاوت تر بیان کرد.

امام جمعه بندرعباس، با تاکید بر اینکه سیاست رؤسای جمهور آمریکا، سیاست چپاول است، تصریح کرد: در اصل، سرمایه داری به معنای چپاول است، رؤسای جمهور امریکا درصدد چپاول ثروت های مردم هستند و فرهنگ ملت ها را تغییر دهند، اما در این راستا، ایران را سد راه خود می دانند.

آیت الله نعیم آبادی بیان کرد: ایران اسلامی و انقلاب ناب محمدی(ص)، مانع جدی سر راه استکبار و در رأس آنها آمریکای جنایتکار، برای تصاحب و تملک ثروت های منطقه است، همچنین ایران اسلامی با تمام توان در مقابل افکار و اندیشه های منحط آنها ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: دین مبین اسلام، کتاب قرآن، نهج البلاغه، انقلاب اسلامی ایران و هر آنچه به مکتب اسلام مربوط می شود به مانع جدی برای استکبار در رسیدن به اهداف شوم شان تبدیل شده است.

دنیا توجه ویژه ای به پیام های اسلام و انقلاب دارد

وی افزود: دنیا، نه تنها به پیام های اسلام به خوبی گوش می دهد بلکه به این پیام ها توجه ویژه دارد، به گونه ای که دین مبین اسلام در آمریکای جنوبی طرفداران ویژه ای دارد.

آیت الله نعیم آبادی گفت: ایران اسلامی در حیاط خلوت آمریکا به جنگ با این کشور رفت، کشورهایی هستند که اهتمام ویژه ای به تبلیغ اسلام و انقلاب دارند، فریاد مرگ بر آمریکا در دنیا بلند است، توقع بی جایی است اگر بخواهیم که آمریکا در برابر این همه توفیقات اسلام و انقلاب فریاد نزند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: آمریکا روز به روز در جهان لاغرتر می شود اما پیام انقلاب چاق تر می شود و توسعه می یابد، رییس جمهور ایران اسلامی در حال حاضر با نهایت احترام به هر نقطه ای از دنیا می تواند سفر کند اما سفر ترامپ به یمن، سوریه، عراق و یا افغانستان با مخالفت این کشورها روبه رو می شود، اخیرا رییس جمهور قبلی افغانستان که ازسوی آمریکا روی کار آمد و تقویت شد، رسما اعلام کرد که تمام بدبختی این کشور از آمریکاست، ایران اسلامی، زمینه مرگ دولت آمریکا را در منطقه فراهم کرده و این سبب عصبانیت و ناراحتی ترامپ شده است.

وی ادامه داد: علت دشمنی ترامپ مشخص است، هرچه فریاد بزند از روی ضربه ای است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خورده است، 

 ذات استکبار و  آمریکا، دشمنی و ضربه زدن به نظام است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به وظایف مسؤولان، سیاسیون و نخبگان در برابر تهدیدات و فشارهای دشمن گفت: مسؤولان در این شرایط باید به هدایت های رهبری عمل کنند، ذات استکبار و  امریکا، دشمنی و ضربه زدن به نظام است.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: بقای نظام های سرمایه داری بر دزدی بنا شده است که آمریکا در رأس آنهاست، نمی توان با آمریکا کنار آمد، اگر استکبار نرمشی هم نشان دهند بدانیم که با هدف چپاول است، استکبار و آمریکا حتی کمک به کشورها نیز ار روی شیطنت انجام می دهند.

کنار آمدن با آمریکا معنا ندارد

وی بیان کرد: مسؤولان بدانند که کنار آمدن با آمریکا معنا ندارد، امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است، پس اگر با شیطان می توان کنار آمد با کنار آمدن با آمریکا نیز شدنی است، شیطان اگر دست از شیطنت بردارد که شیطان نیست، آمریکا هم همان شیطان بزرگ است که باید از او دوری کرد.

امام جمعه بندرعباس گفت: در مسأله برجام، چهره خبیث و دروغگوی آمریکا بیش از پیش مشخص شد و پیش بینی های مقام معظم رهبری نیز تحقق یافت، آمریکا آدم بشو نیست، این را بدانیم و به او دل نبندیم.

وی همچنین افزود: آمریکا حدود 40 سال است که در دشمنی های خود به ایران نتوانسته به اهداف خود دست یابد و زورش به ایران نرسیده است، در شرایط کنونی نیز با فشارها و تهدیدات سعی دارد ایران را به پای میز مذاکره بکشاند و ایران را از صحنه خارج کند، این هدف امروز آمریکا نیست از ابتدا برای رسیدن به این هدف تلاش کرده اند.

تحریم ها، کشور ایران اسلامی را شکوفاتر می کند

آیت الله نعیم آبادی ادامه داد: 8 سال جنگ را بر ملت و کشور ایران تحمیل کردند، هر چه داریم از تحریم ها به دست آوردیم، اگر تحریم نشده بودیم شاید این گونه با قدرت به سمت ساخت موشک نمی رفتیم، هر چه فشار دشمن در تحریم ها بیشتر شود ایران اسلامی بیشتر شکوفاتر می شود.

امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزون بر پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی، به کمک مظلومان در هر نقطه ای شتافته است، سپاه از خیلی از سقوط ها در منطقه جلوگیری کرده و به همین دلیل، استکبار جهانی در تضاد با سپاه برخاسته است اما بداند مردم همچون گذشته پشتیبان سپاه هستند./851/ت۳۰۱/ب۲

ارسال نظرات