۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
کد خبر: ۵۳۶۰۶۱
حجت الاسلام مازنی خبر داد؛

تلاش برای افزایش بودجه فرهنگی کشور

نماینده مجلس با بیان این که باید از نظر اقتصادی و تأمین بودجه حوزه فرهنگ نگاه ویژه ای داشته باشیم، گفت: در کمیسیون فرهنگی مجلس معاون سازمان برنامه را دعوت و بر این مسأله تأکید کردیم و پیگیر هستیم که بودجه بخش فرهنگی کشور را تقویت کنیم.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در سومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد مازنی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به منشأ وجود ولنگاری فرهنگی در کشور گفت: بخشی از مشکلات اقتضای طبیعی جهانی شدن است.

وی افزود: امروزه مرزها برداشته شده است، اگر انسان به هر جای دنیا برود اوضاع نسبت به دهه های گذشته تفاوت بسیاری کرده است، مرز دیگر مرز سیم خاردار و دیوار نیست بلکه انسان حتی در اتاق خواب خود با کشورها و فرهنگ های دیگر در ارتباط است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که کم کاری های مسؤولان نیز در مشکلات وجود دارد، اظهار داشت: بخشی از کم کاری ها این است که اعتماد به اهالی فرهنگ نکرده ایم و مداخلات دولتی و حکومتی زیاد بوده است.

وی ادامه داد: باید به اهالی فرهنگ اعتماد کنیم و نگاه فرهنگی و هنری مورد اعتماد باشد، باید از نظر اقتصادی و تأمین بودجه حوزه فرهنگ نگاه ویژه ای داشته باشیم، در کمیسیون فرهنگی مجلس معاون سازمان برنامه را دعوت و بر این مسأله تأکید کردیم و پیگیر هستیم که بودجه بخش فرهنگی کشور را تقویت کنیم.

حجت الاسلام مازنی با بیان این که رسالت حوزه علمیه در شرایط پسا انقلاب اسلامی بسیار سنگین است، ابراز داشت: به عنوان یک طلبه نمی گوییم حوزه در ایفای نقش خود موفق نبوده اما برای آن آرزوی موفقیت می کنیم./1323/ ۲۰۱/ص

ارسال نظرات