۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۳۶۷۷۲

آثار گرافیک و کاریکاتور با موضوع وقف در یک کتاب منتشر می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از انتشار مجموعه آثار کارگاه طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع وقف، به‌صورت کتاب، خبر داد.
وقف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، عیسی علیزاده، با اشاره به اینکه وقف یکی از موضوعاتی است که مورد غفلت قرار گرفته، بیان کرد: ترویج این سنت حسنه در میان مردم ضروری است.

وی با اشاره به تعامل میان سازمان زیباسازی شهرداری تهران با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حوزه ترویج فرهنگ وقف گفت: لزوم ترویج فرهنگ وقف و آشنایی با آن مورد توجه قرار دارد و تصمیم بر این است که براساس نیاز امروز جامعه، این فرهنگ حسنه را با زبان هنر و رسانه در قالب برگزاری چهارمین کمپین کشوری به مرکزیت شیراز انجام دهیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه از بین 250 اثرهنرمندان، حدود 200 تا 240 اثر از سوی داوران انتخاب می‌شود، افزود: این آثار فاخر در سازه‌های سطح شهر تهران اکران می‌شود و در اختیار سازمان اوقاف کشور نیز قرار می‌گیرد که برای نمایش در مراکز استان‌ها در دهه وقف، ارسال ‌شود.

 علیزاده ادامه داد: تمامی آثار این کمپین طراحی گرافیک و کاریکاتور با موضوع وقف به‌صورت کتاب چاپ می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌گیرد.

 این مسئول با بیان اینکه سازه‌های سطح شهر تهران به نوعی رسانه اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شوند، بیان کرد: آثار فاخر این هنرمندان، طی هفته آینده در سازه‌های سطح شهر تهران به نمایش گذاشته می‌شود./۹۹۸/ د ۱۰۲/ش

 

 

ارسال نظرات