۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۳۶۷۷۶

کتاب الکترونیک در هفته کتاب پررنگ‌تر می‌شود

فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، قصد دارد مردم را بیشتر با مزایای کتاب الکترونیک آشنا کند.
 محمد صدوقی مدیر اپلیکیشن طاقچه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران ، محمد صدوقیف مدیر اپلیکیشن طاقچه بیان کرد: فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه برای آشنایی بیشتر مردم با مزایای کتاب الکترونیک، چند پویش مشترک با اپلیکیشن‌های خدمات الکترونیکی و همچنین مجموعه‌ای از طرح‌های تخفیف و اعتبار هدیه برای کاربران پیشین و جدید اپلیکیشن طاقچه در نظر گرفته است.

صدوقی گفت: هدف این است که مطالعه کتاب بر روی اپ‌های قانونی کتاب الکترونیک، به عنوان بخشی از سبک زندگی و یک رفتار روزمره ترویج شود و طاقچه به عنوان یک بستر مناسب برای این‌کار، خدمات ارزان و در دسترس را معرفی کند. امروزه زمان زیادی از حضور کاربران ایرانی در اینترنت، در شبکه‌های مجازی و توسط گوشی‌های هوشمند صرف می‌شود و هدف اصلی فعالیت‌های اقتصاد کتاب الکترونیک این است که مطالعه کتاب الکترونیک را در این زمان بگنجاند و موجب افزایش کیفیت مطالعه بدین وسیله شود.

مدیر اپلیکیشن طاقچه ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که طاقچه قرار است همزمان با هفته کتاب امسال آغاز کند اعطای اعتبار خرید به کاربران اپلیکیشن‌های خدمات الکترونیکی مانند اپ‌های درگاه پرداخت الکترونیکی، تاکسی‌رانی اینترنتی، نمایش فیلم و مانند آن است، تا با فروشگاه کتاب الکترونیک آشنا شوند.

همچنین در قیمت کتاب‌ها از ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای خریدهایی که در طول این هفته انجام گیرد، در نظر گرفته می‌شود. قرعه‌کشی از میان کاربران فعال و کتابخوان در زمینه انتشار بریده کتاب از کتاب‌های الکترونیکی، تخفیف روزانه روی بسته کتاب‌های صوتی و متنی الکترونیک، معرفی اپ در فروشگاه‌های اپ اندرویدی (اپ‌استورها) و آگاهی‌رسانی درباره بسته‌های کتاب به صورت تخصصی در شبکه‌های اجتماعی مرتبط از دیگر برنامه‌های فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه در بیست و پنجمین دوره هفته کتاب خواهد بود./۹۹۸/د ۱۰۲/ش

ارسال نظرات