۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۵۳۷۳۵۷
اربعین؛

پیاده روی اربعین به تقویت فرهنگ دینی ما کمک می کند

مدرس و مبلغ حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی اربعین در چذابه، گفت: برخی از خواهران عزادار و زوار اربعین متاسفانه حجاب خود را رعایت نمی کنند و این مایه تاسف است که امیدواریم این روند تغییر کرده و اصلاح شود.
پیاده روی اربعین حسینی در بوشهر اربعین حسینی در کربلای معلی

حجت الاسلام عبدالحسین سلیمان زاده، مبلغ و مدرس حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی اربعین حسینی در مرز چذابه و در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی امسال نسبت به سال های گذشته از شور و شکوه بیشتری برخوردار بود.

مدرس و مبلغ حوزه علمیه قم در ادامه بیان داشت: حرکت گسترده راهپیمایی روز اربعین حسینی مقدمه ای برای ظهور صاحب الزمان(عج) به شمار می آید.

این زائر راهپیمایی اربعین حسینی ابراز داشت: امیدواریم این روحیه مردم در راهپیمایی اربعین نیز در جامعه ما حفظ و تقویت شود و این انقلاب هرچه زودتر به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل شود.

کارشناس مسائل دینی با انتقاد از برخی نوحه خوانی ها در مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان، تصریح کرد: متاسفانه نوحه ها حالت معنویت و سوز و اندوه خود را در برخی از مراسمات عزاداری از دست داده است که انتظار می رود مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام حالت معنوی نوحه ها را تقویت بخشند.

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت: برخی از خواهران عزادار و زوار اربعین متاسفانه حجاب خود را رعایت نمی کنند و این مایه تاسف است که امیدواریم این روند، تغییر کرده و اصلاح شود.

حجت الاسلام  سلیمان زاده در پایان ابراز داشت: صداوسیما در مصاحبه های خود با آحاد مختلف مردم از خواهران محجبه و مؤمن جلوی دوربین به منظور مصاحبه استفاده کند.

وی با انتقاد از رسانه ملی اظهار داشت: متاسفانه در رسانه ملی با خانم های بدحجاب مصاحبه می شود که این یک ضعف فرهنگی برای جامعه ما به حساب می آید.

مدرس و مبلغ حوزه علمیه قم در پایان بیان داشت: بی عفتی و بی حجابی دقیقا برعکس مکتب و فرهنگ ناب عاشوراست؛ پس می طلبد که بانوان عاشق اباعبدالله الحسین(ع)، حجاب و عفت را در اولویت زندگی خود قرار دهند./9453/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات