۱۰ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۵۳۷۶
نماینده مردم تهران در مجلس:

دولت نهم احیاگر گفتمان حقیقی انقلاب و آرمان های امام راحل بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای برای انتقام از دکتر احمدی نژاد و ارزشهای انقلاب و رهبری دست به دست هم داده اند.
دولت نهم احیاگر گفتمان حقیقی انقلاب و آرمان های امام راحل بود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علیرضا زاکانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ طلاب و دانشجویان حامی احمدی نژاد که در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد در سخنانی خاطرنشان کرد: امروز مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی، باید با شناسایی گفتمان چهار کاندیدای حاضر در انتخابات، رییس جمهور اصلح را شناخته و از او حمایت کنند.

وی شناخت گفتمان امام و انقلاب و معیارهای مورد نظر مقام معظم رهبری را در شناخت کاندیدای اصلح مهم و حیاتی دانست و گفت: مردم باید با مطالعه و تحقیق بدانند که چه کسانی به خط امام و رهبری وفادار بوده و هستند و چه جریاناتی از نامزدهای انتخاباتی حمایت می کنند.

زاکانی در ادامه افزود: امروز نگاههای بیرون و درون نظام از هم جدا نیست و همان اندازه که پیروزی احمدی نژاد در داخل کشور می تواند تعیین کننده و مهم باشد در خارج از کشور نیز مهم و تاثیرگذار است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه، دولت نهم احیاگر گفتمان حقیقی انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) بود اظهار داشت: کسانی که سال ها واگن انقلاب را از ریل اصلی خود خارج کرده بودند و در این مملکت پادشاهی می کردند و به مردم فخر می فروختند، امروز از روی کار آمدن احمدی نژاد نگران هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در گذشته نه چندان دور، فاصله گرفتن از ملت برای عده ای ارزش شده بود ولی امروز هم در حوزه رفتاری و هم در اجتماع از ناحیه همین مردم زخم خورده اند و می خواهند در این انتخابات از احمدی نژاد انتقام بگیرند.

زاکانی در ادامه گفت: دکتر احمدی نژاد توانست روسیاهی را که در هشت سال دوران اصلاحات بر چهره این ملت نشسته بود پاک کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به عزت و اقتدار برساند.

وی تأکید کرد: کسانی که سیاست خارجی دکتر احمدی نژاد را مورد نقد قرار می دهند و معتقدند که ما منزوی شده ایم، روزی با سیاست به اصطلاح تنش زدایی، کشور را متهم به محور شرارت و ساخت موشک دوربرد ساخته بود ولی امروز دیگر آن اتهامات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه عده ای تنها با آوردن نام امام راحل(ره) در عرصه انتخابات می خواهند همان استراتژی های فروافتاده گذشته را در کشور دنبال کنند اظهار داشت: آنچه که امروز اهمیت دارد دنباله روی حقیقی آرمان های امام و منویات رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار تبیین خدمات و دستاوردهای دولت نهم در میان مردم شد و گفت: امروز همه ما وظیفه داریم برای دفاع از دولت ارزشی احمدی نژاد قیام کرده و از منافع ملی و دینی خود پاسداری کنیم.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان تصریح کرد: هجمه گسترده به دکتر احمدی نژاد به خاطر روحیه استکبارستیزی و عملی کردن سخنان و ارزشهای انقلاب و امام راحل(ره) در جامعه است.
ارسال نظرات