۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۳۸۰۰۳
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر:

طلاب حوزه علمیه آماده امدادرسانی به مردم حادثه دیده هستند

حجت الاسلام بردستانی از آمادگی همه مدارس علمیه استان بوشهر برای همکاری با جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این آمادگی در بین طلاب و اساتید حوزه علمیه وجود دارد تا با فراگیری و آموزش نحوه امدادرسانی، آن را به مردم جامعه انتقال دهند تا در مواقعی که حوادث ناگواری رخ می دهد شاهد تلفات جانی و صدمات کمتری باشیم.
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حامد بردستانی ظهر امروز در نشست با مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر به برخی از بندهای تفاهم نامه منعقد شده بین حوزه های علمیه و هلال احمر پرداخت و گفت: فراگیری آموزش های امداد از سوی طلاب تاثیر بسزایی در جامعه دارد و به واسطه ارتباط نزدیکی که روحانیان با مردم دارند می توانند در انتقال این دانش بسیار اثرگذار باشند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر افزود: وقتی کار به صورت رسمی و ستادی انجام شود تاثیرگذاری بیشتری را نسبت به کارهای انفرادی خواهد داشت.

وی افزود: در حال حاضر تعداد هشت مدارس علمیه بلند مدت و کوتاه مدت در استان بوشهر فعالیت می کنند که این تعداد در شش شهرستان استان واقع است و با توجه به ظرفیتی که امروز حوزه های علمیه دارند می توانند در راستای همکاری و کمک به هلال احمر بسیار نقش آفرین باشند.

حجت الاسلام بردستانی از آمادگی همه مدارس علمیه استان برای همکاری با جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این آمادگی در بین طلاب و اساتید حوزه علمیه است تا با فراگیری و آموزش نحوه امدادرسانی، آن را به مردم جامعه انتقال دهند تا در مواقعی که حوادث ناگواری رخ می دهد شاهد تلفات جانی و صدمات کمتری باشیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر پیشنهاد برگزاری نشستی با حضور مدیران مدارس استان و عوامل جمعیت هلال احمر به منظور تعامل بیشتر را مطرح کرد و گفت: با توجه به برگزاری جلسات ماهیانه مدیران مدارس علمیه استان، این نشست ها فرصت بسیار خوبی است تا با حضور افرادی از هلال احمر دانش امدادرسانی انتقال یابد./۸۳۳/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات