۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۳۸۸۹۰
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

علم امام رضا مشعل هدایت و مانع از سرگردانی انسان ها است

نماینده مجلس خبرگان رهبری ائمه اطهار(ع) را خورشید هدایتگر در مسیر بندگی عنوان کرد و گفت: ما معتقدیم که امام هشتم(ع) دارای علم لدنی است بدین معنا که به همه عالم سلطه و نفوذ دارد و مانند افراد معمولی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین کازرونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محسن کازرونی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز 28 آبان در حرم رضوی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع) گفت: انسان اگر بخواهد به سمت خدا حرکت کند باید از مسیر آن که همان رهنمودهای ائمه اطهار است به این وصل برسد.    

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی با اشاره به این مطلب که خداوند درقرآن صراط و سبیل و مسیر را مطرح می کند، افزود: انسانها باید در این عالم مسیر و مقصدی را که انتخاب می کنند راهی برای رسیدن به پروردگار باشد.

وی با بیان اینکه شرط اول رسیدن به این مقصد، ایمان به خداوند و قیامت است، تصریح کرد: زمانی که انسان به خداوند و آخرت ایمان داشته باشد دچار سرگردانی نمی شود و به بیراه نمی رود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این مطلب که سلوک معنوی اعمالی دارد، گفت: یکی از مهمترین این اعمال آن است که باید در این مسیر برای رسیدن از شخصیت هایی که هدایت کننده هستند و به عنوان مشعل هدایت به انسان کمک می کنند، بهره جست.

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی ائمه اطهار(ع) را خورشید هدایتگر در مسیر بندگی عنوان کرد و افزود: ما معتقدیم که امام هشتم(ع) دارای علم لدنی است بدین معنا که به همه عالم سلطه و نفوذ دارد و مانند افراد معمولی نیست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از مهمترین عواملی که انسان را از قرار گرفتن در مسیر باز می دارد، حب  دنیا است، اظهار کرد: به همین دلیل برای انسانها نیاز است که در مسیر هدایت از رهنمودهای ائمه اطهار(ع) استفاده کنند./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات