۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۵۳۸۸۹۹
سخنگوی دولت در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد؛

پایدار شدن قطار شهری قم در بودجه سال ۹۷

رییس سازمان برنامه و بودجه از پایدار شدن قطار شهری قم در بودجه سال ۹۷ خبر داد و گفت: امیدواریم که بتوانیم در راستای استان بیش از پیش فعالیت داشته باشیم و دولت به این مسأله اهتمام دارد.
نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رییس سازمان برنامه و بودجه امشب در حاشیه دیدار با مراجع تقلید و علما در گفت وگو با خبرنگاران، اهداف و دستاوردهای سفر یک روزه خود به شهر مقدس قم را تشریح کرد.

وی افزود: بعد از سفر جناب آقای رییس جمهور در دو سال گذشته به قم و اقداماتی که برای عمران و آبادانی این استان صورت می گرفت هر از گاهی توفیق پیگیری و حضور در قم را داشتم و درصدد بودم که برای پیگیری توسعه شهر به ویژه قطار شهری و اقدامی که در لایحه بودجه سال 97 صورت می گیرد آخرین جلسات مشورتی را با استاندار قم داشته باشیم.

سخنگوی دولت با بیان این که با توجه به سالروز شهادت امام رضا(ع) توقیق حضور در مراسم عزاداری بیوت مراجع تقلید را پیدا کردم، اظهار داشت: امروز جلسات خصوصی و ویژه ای با  آیات عظام داشتیم و موارد خوبی در این جلسات بیان شد.

وی ادامه داد: همچنین جلسه برنامه ریزی و توسعه شهر و استان قم با استاندار، نمایندگان و دیگر مسؤولان در استانداری برگزار شد، برای این که بتوانیم در خصوص قطار شهری قم با توجه به جایگاه ویژه از نظر پذیرش مسافر معنوی و گردشگری زیارتی فعالیتی مؤثر انجام دهیم جلسه ای داشتیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه از پایدار شدن قطار شهری قم در بودجه سال 97 خبر داد و ابراز داشت: امیدواریم که بتوانیم در راستای استان بیش از پیش فعالیت داشته باشیم و دولت به این مسأله اهتمام دارد.

وی با اشاره به برنامه دولت برای جبران خسارات حوادث طبیعی و غیر مترقبه در قم عنوان کرد: برای جبران حوادث طبیعی و غیر مترقبه از ماده قانونی 10 تنظیم و 12 مدیریت بحران استفاده می کنیم، این پیشنهاد صورت گرفت و مصوبه هیأت وزیران را نیز داشتیم و امیدواریم که اقدامات مناسب را برای جبران خسارات در اختیار استان قرار دهیم./1323/۲۰۳/ح

ارسال نظرات