۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۳۸۹۸۹
حجت الاسلام رضایی مهر:

مجمع نمایندگان طلاب نیازمند حمایت بیشتر است

عضو مجمع نمایندگان طلاب با بیان این که در دوره فعلی کارهای قابل توجه زیادی انجام شده است، تأکید کرد که البته مجمع نمایندگان طلاب برای ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه ها نیازمند پشتیبانی و حمایت های بیشتر است.
حجت الاسلام رضایی مهر

حجت الاسلام حسن رضایی مهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ‌با بیان این که مجمع نمایندگان یک نهاد مبارک و خوبی است، اظهار داشت: این نهاد حوزوی با هدف ارتباط دهی طلاب و فضلای حوزه با مراجع و شورای عالی تشکیل شد و به لطف خدا در این دوره(هفتم) کارهای خوبی نیز از جانب اعضا صورت گرفته است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب تأکید کرد: نمایندگان با درایت و دغدغه و همچنین اشتیاق خدمت رسانی، فعالیت های خوبی داشتند و طرح های خوبی نیز ارائه دادند که اگر سوی مسؤولان بالادستی جدی تر گرفته شده و عملیاتی شود نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی با اشاره به فعالیت های مجمع نمایندگان حوزه در عرصه حوزه انقلابی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب بود که برای نخستین بر بحث انقلابی ماندن حوزه تأکید کردند و بعد از آن هم خود مجمع و هم نمایندگان کارهای مطالعاتی و  کارشناسی زیادی برای عملیاتی کردن این مسأله انجام دادند.

حجت الاسلام رضایی مهر تصریح کرد: برای تقویت این مسأله مصاحبه های متعدد و سخنرانی های زیادی داشتیم و ان شاءالله خداوند نیز کمک کند تا بتوانیم در مسیر وظایف دیده شده و سیاست هایی که ترسیم شده حرکت کنیم، به ویژه دغدغه های رهبر معظم انقلاب و مطالبات ایشان از حوزه و مجمع نمایندگان را محقق کنیم.

وی با بیان این که بزرگان حوزه نیز در بحث حوزه انقلابی قطعا دغدغه دارند، ابراز داشت: درست است که رهبر معظم انقلاب این موضوع را خطاب به نمایندگان طلاب مطرح کردند، ولی قطعا شورای عالی حوزه، مدیران و بزرگان حوزه نیز مسؤول هستند و باید بیشتر روی این قضیه تمرکز شود؛ اگر بخواهیم حوزه ای انقلابی داشته باشیم باید پشتیبانی های از مجمع نمایندگان دقیق تر و عملیاتی شود.

عضو مجمع نمایندگان طلاب تأکید کرد: البته در کمیسیون های مجمع طرح های مختلف علمی و تبلیغی زیادی داشتیم و در مورد موضوعات پایان نامه ها نیز طرحی ارائه شد و در کل می توانیم بگوییم مجمع در این دوره فعال بود و مجمع قابل قبول و دغدغه مندی داشتیم.

وی با اشاره به عنایت و نظرخواهی مجمع نمایندگان طلاب از مراجع معظم تقلید، شورای عالی و جامعه مدرسین، اظهار کرد: این مجمع نهاد مبارکی است که به دستور رهبر معظم انقلاب و با ارشادات امام راحل تأسیس شد و وجود آن نیز در حوزه ضروری و لازم است و ما نیز ان شاءالله بتوانیم در مسیر اسلام و انقلاب و حوزه انقلابی قدم برداریم./1330/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات