۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۳۹۴۷۸
سردار فدوی:

پیروزی مقابل گروه های تکفیری را مدیون امام راحل و رهبری هستیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران درباره پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت در منطقه، گفت: افتخار این پیروزی ها باید به امام راحل و رهبر معظم انقلاب تبریك گفته شود زیرا تمام آنچه امروز ما داریم به بركت امام راحل و رهبری است.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه همایش مدافعان حرم در جمع خبرنگاران درباره پیروزی های اخیر نیروهای مقاومت، گفت: این پیروزی ها را باید به امام امت اسلامی و شهدای بزرگوار كه در این راه جان خود را دادند تقدیم كرد.

وی ادامه داد: این پیروزی ها را باید لطف و عنایت حق تعالی دانست زیرا امام راحل یك روال و جریان درست را راه اندازی كردند و این جریان از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا كرد، این جریان همان چیزی است كه پیامبر اكرم(ص) به دنبال آن بودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تأكید كرد: امید داریم خداوند باری تعالی كمك كند تا این جریان در جهان اسلام ادامه پیدا كند و شاهد پیروزی های بعدی نیز باشیم.

سردار فدوی یادآور شد: افتخار این پیروزی ها باید به امام راحل و رهبر معظم انقلاب تبریك گفته شود زیرا تمام آنچه امروز ما داریم به بركت امام راحل و رهبری انقلاب اسلامی است./۸۱۶/۲۰۲/ح

ارسال نظرات