۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۵۳۹۵۰۰
امام جمعه اسد آباد: 

مسؤولان قدرشناس بدنه انقلابی جامعه باشند

حجت الاسلام حسینی گفت: با پیش بینی آگاهانه بنیان گذار انقلاب اسلامی نهاد ارزشمندی به نام بسیج تشکیل شد که همواره توانسته در برابر چالش های پیش روی نظام اسلامی به خوبی نقش آفرینی کند.
index

حجت الاسلام سید موسی حسینی امام جمعه اسد آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت بحث سال روز تشکیل بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیج کانون بسیار گرم و مدرسه عشقی است که در آن درس معرفت الهی و ولایت مداری فرا گرفته می شود.

وی ادامه داد: جوانان از فرصت مناسبی که در قالب بسیج ایجاد شده استفاده کرده و می توانند مهارت های اعتقادی و نظامی را بیاموزند تا بتوانند فرد مؤثری برای خود و جامعه اسلامی باشند.

امام جمعه اسد آباد بیان داشت: با پیش بینی آگاهانه بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) نهاد ارزشمندی به نام بسیج تشکیل شد که همواره توانسته در برابر چالش های پیش روی نظام اسلامی به خوبی نقش آفرینی کند.

وی اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس با نیروی ایمان و توکل بر خدا اگر چه دستش از سلاح های ظاهری خالی بود اما با سلاح ایمان توانست در مقابل دشمنی که تا دندان مصلح و بیش از صد کشور حامی آن بودند ایستادگی کند.

حجت الاسلام حسینی گفت: در دوران سازندگی در جهت محرومیت زدایی از مناطقی که درگیر جنگ بودند بسیج نقش مهمی داشته و در جهاد سازندگی یک نیروی پر تلاش و کارآمدی بود

وی تصریح کرد: امروزه هم در عرصه های فرهنگی، نظامی و اقتصادی مانند گذشته با روحیه جهادی وارد شده و با توکل بر خداوند و روحیه انقلابی خود توانسته به خوبی انجام وظیفه کند.

امام جمعه اسد آباد خاطرنشان کرد: در بحث زلزله اخیر که در کرمانشاه رخ داد با پیام مقام معظم رهبری همه مردم بسیج شده و با روحیه اسلامی و انقلابی، خود را به کرمانشاه رسانده و در مصیبت آن ها شریک شدند.

وی در پایان افزود: بسیج یک نیروی مردمی که با اخلاص و ایمان خود که دلدای ولایت بوده همواره توانسته در برابر همه مشکلات و چالش های که متوجه انقلاب اسلامی بوده مقاومت کرده و از سد همه آن ها عبور کند./۹۷۹/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات