۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۳۹۸۲۸
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله:

تهدیدات عربستان را با تشدید جنگ علیه متجاوزان پاسخ می‌دهیم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله به ریاض هشدار داد که تهدیدات عربستان علیه یمن با تشدید جنگ علیه آنها پاسخ داده خواهد شد.
نصرالدین عامر مسؤول اطلاع رسانی و عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از گذشت صدها روز از شروع حملات وحشیانه عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن، زنان، کودکان و غیرنظامیان در مقابل سکوت مجامع بین المللی همچنان زیر شدیدترین حملات و تحت محاصره  اقتصادی قرار دارند.

اخیرا سازمان ملل متحد در همین راستا اعلام کرد که از ماه آوریل تاکنون تعداد زیادی از مردم یمن بر اثر بیماری وبا در این کشور جان خود را از دست داده اند و علاوه بر بیماری فراگیر وبا در یمن، قطحی جان دو سوم مردم یمن را تهدید می کند.

نصرالدین عامر مسؤول اطلاع رسانی و عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن در گفت‌وگویی درباره شرایط اسفبار یمن در پی محاصره همه جانبه ائتلاف به سرکردگی عربستان صحبت کرد.

وی در این گفت وگو بیان داشت: ولیعهد عربستان اخیرا تاکید کرده که تجاوز به یمن متوقف نخواهد شد و بر این موضوع تاکید داشته که اجازه ایجاد گروهی نظیر حزب‌الله در یمن را نخواهد داد اما پاسخ ملت یمن به این تهدیدات، کاملا آشکار و واضح بوده و در میدان‌های نبرد به تهدیدات ولیعهد عربستان پاسخ داده شد و در چندین محور جنگ علیه متجاوزان تشدید یافت.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اضافه کرد: در واقع بن سلمان از زمانی که پدرش قدرت را در دست گرفت حکومت به وی منتقل شده است و وی فردی است که دستورات آمریکا را به طور کامل انجام می‌دهد اما ما معتقدیم که آمریکا و مزدوران سعودی و اماراتی اش به بن بست رسیده اند و راه و گزینه های دیگری برای به زانو درآوردن مردم یمن ندارند. مردم یمن از مرحله ی خطر عبور کرده اند و امروز قادر هستند تا دورترین نقطه در عمق استراتژیک متجاوزان را هدف قرار دهند.

مسؤول اطلاع رسانی جنبش انصارالله یمن درباره بیماری وبا در یمن نیز گفت: محاصره یمن و ویران کردن نظام بهداشتی این کشور از سوی متجاوزان علت گسترش بیماری وبا و دیگر بیماری ها و همچنین وخامت اوضاع بوده و یکی از اهداف متجاوزان ضرر رساندن به مردم یمن و تلاش برای به زانو در آوردن و تسلیم آنها است تا بدین صورت بر مقامات یمنی که در صنعا حضور دارند فشار وارد آید. متجاوزان سعودی حتی مراکز مداوای بیماری وبا را بمباران کرده اند و در همین راستا می توان به هدف قرار دادن بیماران مبتلا به وبا در مرکز درمانی واقع در استان صعده اشاره کرد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات