۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۴۰۰۰۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

مدارس صدرا فرصتی برای تربیت نسل انقلابی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان مدارس صدرا را فرصتی برای تربیت نسلی انقلابی بیان کرد و گفت: پنج مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پنج دبیرستان علوم معارف اسلامی صدرا در لرستان مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 250 دانش آموز در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در لرستان افزود: تحصیل در این مدارس فرصتی برای تربیت دینی دانش آموزان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را بهترین مکان برای تربیت نسلی انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: پذیرش در این مدارس هر سال نسبت به سال های گذشته افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه چهار مدرسه صدرا ویژه برادران و یک مدرسه نیز ویژه دختران است، اظهار داشت: فارغ التحصیلان مدارس صدرا در مدارس علمیه استان و یا رشته های علوم و معارف اسلامی دانشگاه ها ادامه تحصیل می دهند و ظرفیتی عظیم برای تقویت معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان هستند.

حجت الاسلام مهدوی ترویج و تبیین فرهنگ معنویت را لازمه ارتقای بصیرت و معرفت افزایی بین نسل جوان و تحکیم بخشیدن به باورهای دینی عنوان کرد و گفت: تقویت معنویت لازمه حفظ سلامت روحی و روانی جامعه است.

وی با اشاره به گسترش آسیب های اجتماعی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به باور و اعتقادات نسل جوان بیان داشت: با تحکیم بخشیدن به باورهای دینی نسل جوان می توان آنان را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: تبیین ارزش های دینی و معنوی در کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها است./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات