۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۴۰۲۷۳
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

استکبار جهانی جرأت دست درازی به ایران اسلامی ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه کوچکترین اشتباه از طرف استکبار جهانی پاسخی دندان شکن ایران اسلامی را به همراه دارد، گفت: امروز استکبار جهانی به قدرت عظیم نظامی ایران اسلامی پی برده است جرأت دست درازی را ندارد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در تجمع بزرگ شکوه مقاومت در مصلای بیت المقدس اراک با تاکید بر اینکه کوچکترین اشتباه از طرف استکبار جهانی پاسخی دندان شکن ایران اسلامی را به همراه دارد، گفت: امروز استکبار جهانی به قدرت عظیم نظامی ایران اسلامی پی برده است و آنان جرأت دست درازی به ایران اسلامی نخواهند داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور مقتدرانه سربازان اسلام مانع فروپاشی دولت سوریه شد، گفت: آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و اروپا به دنبال فروپاشی دولت سوریه بودند اما سربازان مقتدر اسلام با قدرت در مقابل آنان ایستادگی کردند.

اقتدار روزافزون نظام اسلامی دشمنان را به ذلت کشانده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه اقتدار روزافزون نظام اسلامی دشمنان را به ذلت کشانده است، گفت: دشمنان ایران اسلامی در هیچ زمان نتوانستند بر انقلاب اسلامی فائق آیند و در برابر ملت غیور کشورمان با شکست مواجه شدند.

فدوی با اشاره به دشمنی های نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران، افزود: این دشمنی ها روز به روز با نقشه های شوم و توطئه های جدید همراه بود و با لطف خداوند متعال نقشه های شوم آنان نقش بر آب شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در جایگاه حق و حقیقت قرار دارد، اظهار داشت: جبهه حق و حقیقت در هر زمان توانسته است به موفقیت های پی در پی و در نهایت به پیروزی دست یابند و جبهه حق هیچگاه نمی تواند در کنار جبهه باطل قرار گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا 700 پایگاه نظامی در جهان ایجاد کرده است، خاطر نشان کرد: آمریکا به لحاظ توان نظامی ابرقدرت جهان است و این شیطان بزرگ و در آب های نقاط مختلف جهان اقدام به شرارت و نا امنی می کند.

فدوی در ادامه شهدای انقلاب اسلامی را نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و بیان داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر مقابله با تهدیدات دشمنان بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده‌اند و این مردمان انقلابی با جان و دل در مقابل بدخواهان و توطئه گران ایستادگی کردند./842/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات