۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۴۰۴۹۹
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

پیروزی جبهه مقاومت آ‌رزوهای شوم استکبار جهانی را دفن کرد

سردار سلامی با اشاره به پیروزه های جبهه مقاومت و پایان سیطره داعش گفت: پیروزی جبهه مقاومت سبب دفن آرزوها و آرمان های جهان استکبار و مزدوران فریب خورده آنها شد.
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی جهت اعلام آمادگی و بیعت با امام زمان(عج) صبح امروز در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به این که بسیج با نگاه ژرف و عمیق امام راحل به عنوان یک شجره طیبه در سرزمین احساس و ایمان یعنی ملت بزرگ ایران شکل گرفت، اظهار داشت: این شجره طیبه پس از آن توسط رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، ابعاد و دامنههای وسیع جدید و جهانی پیدا کرد.

وی افزود: پیروزی جبهه مقاومت سبب دفن آرزوها و آرمان های جهان استکبار و مزدوران فریب خورده آنها شد، آرزوهای استکبار یک فتنه عظیم برای جهان اسلام و جهان بشریت به شمار می رفت.

سردار سلامی در ادامه با بیان این که داعش و جریان خطرناک تکفیری یکی از بزرگترین آرزوهای واهی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود، عنوان داشت: این غده سرطانی با جهاد مدافعان حرم و رشادت های فرمانده این میدان، حاج قاسم سلیمانی منکوب شد.

وی یادآور شد: در آن دوران هیچ کس تصور نمیکرد که اسلام، یک جهان را تشکیل دهد و در همین روزها آیات الهی این جهان را بشارت داد؛ اگر در دوران صدر اسلام، خداوند قبض ید برای کفار و انبساط ید را برای مسلمانان ایجاد کرد، امروز نیز چنین شرایطی ایجاد شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه جنگ هشت ساله مقیاسی جهانی داشت، ابراز داشت: قدرت های جهانی برای خاموش کردن نور خدا که در این سرزمین جلوه گر شده بود متحد شدند اما همه دیدند که دست الهی بر آمد و آنها را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان مجموع مردان و زنانی بودند که کلام طیب و عمل صالح را جزو هویت وجودی خود داشتند و عبودیت خداوند را برگزیدند، پاکی و تعالی روح، جزیی از مرام بسیجیان است و به همین جهت در آن سالهای سخت همه قدرتهای بهم پیوسته جهان را از بین بردند.

سردار سلامی تصریح کرد: در حقیقت تفکر بن بست شکنانه بسیج بود که با الهام از رهبران بزرگ، خردمند، مدبر، شجاع، با تقوا و وارسته انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که باید موشک های ایران سینه فضا را بشکافد و با خواسته های شوم دشمن مقابله کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که حمایت آمریکا و دلارهای سعودی، شارژ عقیدتی وهابی و گشایش مرزها به سوی سوریه موج تهاجمی جدید علیه حلقه محور مقاومت در جهان اسلام آغاز کرد، عنوان داشت: دشمنان به دنبال از بین بردن محور مهم حلقه مقاومت و ایجاد امنیت برای صهیونیست ها بودند به همین دلیل تفرقه های خونین را در جهان اسلام کلید زدند.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: با تدبیر رهبر انقلاب اسلامی و سازماندهی جدید سپاه ثبات و شرایط جدید در منطقه ایجاد و تهاجم گروه های تکفیری که پیاده نظام آمریکا،سعودی و انگلیس بودند متوقف شد.

وی گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب به تکفیری های فریب خورده توصیه فرمودند که نمی خواهیم با شما بجنگیم و از تفرقه و جنگ دست بردارید ولی آنها گوش نکردند و به این سرنوشت ذلت بار افتادند.

سردار سلامی با بیان این که امروز حزب الله به یک قدرت منطقه ای مبدل شده است، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها می دانند که دیگر به اندازه یک تهدید نیز  ارزش و اعتبار ندارند و  می دانند که با یک جنگ دیگر علیه حزب الله از صحنه روزگار محو می شوند؛ پیروزی های امت اسلامی و شکست های دشمنان به دلیل تبعیت ملت ها از ولایت فقیه است./1330/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات