۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۴۰۷۲۶

امدادرسانی تیپ انصارالحسین همدان در مناطق زلزله زده

حجت الاسلام عبدی گفت: تیپ انصار الحسین(ع) همدان در حادثه زلزله استان کرمانشاه به شهر ازگله و ۴۰ روستای اطراف این شهر به امداد رسانی پرداخت.
حجت الاسلام مسیج الله عبدی

حجت الاسلام مسیح الله عبدی نماینده ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) شهر همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان گفت: تیپ انصار الحسین(ع) شهر همدان در حادثه زلزله استان کرمانشاه به شهر ازگله و 40 روستای اطراف این شهر به امداد رسانی پرداخت.

وی تصریح کرد: از آن جایی که مرزبانی و حفظ امنیت بخشی از فعالیت های تیپ انصارالحسین(ع) شهر همدان به شمار می رود، امداد رسانی به مناطق زلزله زده نیز از وظایف این مجموعه است.

حجت الاسلام عبدی گفت: کادر اعزامی تیپ انصارالحسین(ع) همدان به مناطق زلزله زده، متشکل از دو نفر پاسدار، یک نفر پزشک و یک روحانی می شود.

وی در ادامه افزود: تیپ انصارالحسین(ع) شهر همدان یک روز پس از حادثه زلزله در استان کرمانشاه به امداد رسانی و توزیع کمک های مردمی در مناطق زلزله زده پرداخت.

نماینده ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) شهر همدان با اشاره به ضرورت دلجویی از بازماندگان حادثه زلزله اظهار داشت: بازماندگان مناطق زلزله زده در شرایط سختی هستند به همین سبب نیاز به دلجویی دارند از این رو تیپ انصارالحسین(ع) 10 نفر از مبلغان حوزه علمیه قم را به مناطق زلزله زده اعزام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی ایران به هموطنان خود ابراز داشت: بنده شخصا شاهد این مساله بودم که مردم به صورت انقلابی و آتش به اختیار و بدون سازماندهی خاصی کمک های مردمی را جمع آوری کرده و برای توزیع در بین زلزله زدگان تحویل نیروهای سپاه و ارتش می دادند.

حجت الاسلام عبدی در پایان گفت: تا سه روز پس از حادثه زلزله که دولت و نهادهای دولتی در بحران به سر می بردند مردم انقلابی ایران اسلامی به کمک زلزله زدگان به میدان آمده و سیل کمک های مردمی از تمامی نقاط کشور به استان کرمانشاه رسید./979/ت302/ب1

ارسال نظرات