۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۴۰۷۶۹

دیدار اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با امام جمعه تبریز

حجت الاسلام والمسلمین آل‎هاشم گفت: مسؤولان استان همه باید از تیم تراکتورسازی حمایت کنند، من خود نیز هوادار تیم تراکتورسازی هستم.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار اعضای کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسازی موجب افتخار آذربایجان و هوادارانش جوانانی پرشور و انقلابی هستند.

وی با بیان این‌که تبریز و آذربایجان از نظر تربیت نیروهای ورزشی به ویژه در عرصه فوتبال، در سطح کشور زبانزد است، خاطرنشان کرد: زمانی در تیم ملی فوتبال کشورمان، آذری زبان‌های بسیاری بازی می کردند که بایستی دوباره آن دوران احیا شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که هواداران تراکتورسازی در کل کشور پراکنده هستند و برای تشویق تیم آماده هستند، افزود: باید تلاش شود این تیم روز به روز پیشرفت کند، مسؤولان استان همه باید از تیم تراکتورسازی حمایت کنند، من خود نیز هوادار تیم تراکتورسازی هستم.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: اغلب شعارهایی که هواداران تیم در ورزشگاه های سر می دهند، حماسی و پرشور هستند، هر چند گاه در گوشه و کنار ورزشگاه برخی شعارهای حاشیه‌ای شنیده می شود که بایستی جلوی این چنین تحرکاتی از سوی لیدرهای با سابقه تیم گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: مدیر عامل باشگاه اخیرا نامه ای به مسؤولان فدراسیون فوتبال نوشته و خواستار حمایت‌هایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که اسلام برای تقویت جسم همواره سفارش به ورزش کرده است، گفت: شادابی و نشاط جامعه با گسترش فرهنگ ورزش میسر است، در صورت افزایش گرایش جوانان به ورزش، شاهد کاهش میزان اعتیاد خواهیم بود، بنابر این ورزش مصونیت ایجاد می کند و پویایی به دنبال دارد.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش ویژه دارند، افزود: ما امید به کسب مقام قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی در لیگ برتر داریم، که این امر بدون حمایت جدی متولیان امر ممکن نخواهد بود. بنده نیز هر کمکی از دستم برآید، دریغ نخواهم کرد.

وی با تأکید بر این‌که جوانان مایه آبرو و افتخار نظام اسلامی هستند، افزود: اگر به دنبال تعالی نظام در عرصه های مختلف هستیم، بایستی به جوانان بها داده شود، بدون توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد نمی توان به مقابله با توطئه های دشمنان، استقلال حقیقی کشور و تعالی نظام امیدوار بود./935/پ۲۰۲/س

 

ارسال نظرات