۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۴۰۹۵۷
رسانه های امروز در یک نگاه؛

انقلاب ایران یک انقلاب منحصر به فرد

تنها راه پايداري در برابر نظام سلطه، راه مدرس ازشعار تا عمل، وام مسكن مرد افكن!، مذاکره موشکی آدرس جدید تحریم، منورالفکران ضد ملی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تنها راه پايداري در برابر نظام سلطه، راه مدرس ازشعار تا عمل، وام مسكن مرد افكن!، مذاکره موشکی آدرس جدید تحریم، منورالفکران ضد ملی بخشی از عناوین مهم رسانه های امروز است که به موضوعات دیگری از جمله وظیفه مسؤولان دولتی در قبال سیاست های خارجه منطقه اشاره داشتند.

به گفته بسیاری از کارشناسان سیاسی جهان انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب منحصر به فرد در قرون اخیر بین انقلاب های جهان است و توانسته در این مدت کوتاه از عمر خود به اهداف زیادی دست پیدا کند و الگویی برای کشورهای منطقه و مردمان مستضعف باشد و یکی از ویژگی های این انقلاب که توانسته تا امروز تداوم داشته باشد برافراشتن پرچم مبارزه با نظام سلطه جهاني است.

باید به این موضوع در این برهه زمانی اندیشید و آگاه بود که چرا دشمنان اسلام و ایران همه تلاش خود را برای از بین بردند قدرت نظامی ایران به کار می گیرند و امروز بعد از توقف هسته ای ایران به سراغ قدرت موشکی ایران رفتند تا بتوانند با از کار انداختند موشک ها ضربه سنگینی به این نظام و انقلاب بزنند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری هم اشاره داشتند که آنها را در ادامه با هم می خوانیم.

تنها راه پايداري در برابر نظام سلطه

روزنامه جوان نوشت: انقلاب اسلامي ايران بنا به اذعان تمامي كارشناسان و علماي علم سياست در جهان، يك انقلاب استثنايي و منحصر به‌فرد در بين تمامي انقلاب‌هاي قرون اخير در سطح جهان است.

ادامه مطلب...

راه مدرس ازشعار تا عمل

روزنامه قدس در یادداشت خود نوشت: مجلس اگرچه در دوره‌های مختلف شاهد بروز و ظهور جریان‌های مختلف سیاسی بوده ‌است، اما باید این نهاد مردمی را فراتر از گروه‌ها و جریان‌ها دانست و اهمیت آن را مرتب گوشزد کرد.قوه مقننه که به قول امام خمینی(ره) در رأس امور است، خود می‌تواند در تقویت این جایگاه قدم بردارد و یا آن را تضعیف کند.

ادامه مطلب...

وام مسكن مرد افكن!

روزنامه جوان نوشت: قسط ماهانه ۲/۷ ميليون‌توماني وام مسکن سه‌برابر حقوق پايه کارگر و دو‌ برابر کل حقوق بسياري از شاغلان کشور است

ادامه مطلب...

مذاکره موشکی آدرس جدید تحریم

روزنامه صبح نو نوشت: سریال برخی از اصلاح‌طلبان برای عادی جلوه دادن مذاکره موشکی با قدرت‌های خارجی ادامه دارد؛ از قرار معلوم در این سریال روزنامه‌های اصلاح‌طلب نقش اول را بازی می‌کنند و برخی چهره‌های اصلاح‌طلب پشت پرده این جریان قرار گرفته‌اند؛ اما سؤال اینجاست چرا روزنامه‌ای جرأت می‌کند که پذیرش محدودیت‌های نظامی مورد نظر دشمن را در داخل، توجیه و ترویج و تشویق به انجام آن کند؟

ادامه مطلب...

منورالفکران ضد ملی

روزنامه صبح نو در سرمقاله امروز خود نوشت: از صدر مشروطه تاکنون، غرب در صورت منورالفکری برای ایرانیان ظاهر شده است؛ جریانی که تحول را از مبنا و مبدأ مدرنیته تفسیر می‌کند و سنت و شرق و دین، باید برای توسعه، پیش پای آن ذبح شوند.

ادامه مطلب...

به تبلیغ و ترویج برجام خاتمه دهید!

روزنامه رسالت نوشت: امروز از برجام یک کاغذ پاره بیش نمانده است. هیئت نظارت بر برجام باید به وظایف کلیدی و قانونی خود در برابر نقض فاحش برجام بایستد و عمل کند. اولین گام، تعطیل تبلیغ و ترویج برجام به عنوان یک دستاورد دیپلماتیک است.

ادامه مطلب...

مجلس، نظارت را جدی‌تر بگیرد

روزنامه جام جم نوشت: چون بعد از گذشت این سال‌ها به اندازه کافی قانون در کشور وجود دارد و اگر هم قوانین تازه در ارتباط با موضوعات جدید مطرح می‌شود فرع یک وظیفه مهم‌تر مجلس یعنی نظارت قرار می‌گیرد. برای مجلس ما نظارت بر اجرای قوانین موجود و نظارت بر اجرای منویات کشور از مهم‌ترین بحث‌هاست.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است مسؤولان دولتی باید در برابر عهدشکنی آمریکایی ها در مورد برجام ایستادگی کنند و با توجه به این که همه دنیا از بدعهدی آمریکایی ها نسبت به برجام سخن می گویند لااقل نباید آن را به عنوان یک دستاورد دیپلماتیک دولت نام ببرند./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات