۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۴۱۱۴۴
روحانی برجسته اهل سنت لبنان:

آل‌خلیفه درصدد ترور غیر مستقیم آیت الله عیسی قاسم است

عضو ارشد اتحادیه علمای حامی مقاومت با اشاره به حصر آیت الله عیسی قاسم و وضعیت نامساعد جسمی رهبر شیعیان بحرین هدف از این اقدام را ترور غیر مستقیم ایشان از سوی آل خلیفه دانست.
صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی امام جمعه مسجد ابراهیم(ع) منطقه صیدای لبنان از اجرای عملیات شهادت طلبانه یک جوان فلسطینی در حمله به سربازان رژیم صهیونیستی و کشتار یکی از آنان با چاقو را تبریک گفت.

وی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تاکید کرد که الگوی مقاومت و ایستادگی به تنهایی در متوقف ساختن سرکوب‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین کافی است.

 شیخ حبلی با اشاره به افزایش تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه و مورد هدف قرار دادن مواضع مقاومت اسلامی در فلسطین آشتی گروه‌های سیاسی و جهادی فلسطین را خواستار شد.

عالم اهل سنت لبنان افزود: تشدید حمله‌ها همراه با یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مقدسات دینی و اموال مردم فلسطین تعبیری واضح و صریح از خشم و عصبانیت اسرائیل از مصالحه و آشتی فلسطینیان است.

امام جمعه مسجد ابراهیم(ع) صیدا با دعوت از گروه‌های مختلف فلسطینی به تمسّک به گزینه مقاومت و پرهیز از هرگونه اختلاف و چند دستگی خاطر نشان کرد که هرگونه نزاع و درگیری میان فلسطینیان به معنای خدمت مجانی به رژیم صهیونیستی است.

شیخ حبلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سوء استفاده ترامپ از شرایط کنونی منطقه برای انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف این اقدام را مقدمه‌ای برای اعتراف واشنگتن به پایتخت بودن قدس برای رژیم صهیونیستی دانسته و بر ضرورت موضع گیری شدید مردم فلسین و نیروهای مقاومت در محکومیت این اقدام تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به وضعیت نامساعد آیت الله شیخ عیسی قاسم و محاصره ایشان از سوی رژیم آل‌خلیفه اظهار داشت که حاکمیت بحرین به دنبال ترور غیر مستقیم آیت الله عیسی قاسم است از این رو کشورهای عربی و اسلامی باید در دفاع از کرامت و آزادی علما به پا خیزند./981/ب901/ر

ارسال نظرات