۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۴۱۲۴۳
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان خبر داد؛

​برگزاری همایش طلیعه حضور ویژه طلاب خواهر جدیدالورود

​معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان گفت: در سال تحصیلی جدید اردوی تربیتی طلیعه حضور برای بیش از ۹۰۰ نفر از طلاب جدیدالورود برگزار می شود.
همایش طلیعه حضور

صدیقه بهشتی معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان از برگزاری همایش طلیعه حضور برای طلاب خواهر جدیدالورود خبر داد و گفت: این مراسم در روز دوشنبه 13 آذر ماه به مدت یک روز در حسینیه فاطمه الزهرا(س) اردوگاه شهید کاظمی نجف‌آباد برگزار می شود. 

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان هدف از انجام این همایش را تبیین راه و رسم طلبگی و ترسیم افق‌های پیش رو و تقویت انگیزه طلاب دانست و ابراز داشت: این اردو هر ساله در ابتدای سال تحصیلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال در همایش طلیعه حضور، حجت الاسلام سید مهدی ابطحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، حجت الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور با موضوع  نظام تعلیم و تربیت حوزه های علمیه، حجت‌الاسلام محمد عالم‌زاده نوری از پژوهشگران مرکز اخلاق و تربیت اسلامی با موضوع جايگاه و اهداف طلبگی و خانم علوی پیرامون شئون و وظایف طلبگی برای طلاب جدیدالورود به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اصفهان، در پایان برگزاری مسابقه‌ از مباحث سخنرانان همایش و برنامه های فرهنگی را از دیگر بخش‌های اجرایی این همایش عنوان کرد و گفت: هدف از انجام این مسابقات استفاده بهتر از برنامه های تدارک دیده می باشد.

لازم به ذکر است این مراسم در روز دوشنبه 13 آذر ماه به مدت یک روز در حسینیه فاطمه الزهرا(س) اردوگاه شهید کاظمی نجف‌آباد برگزار می شود./939/د103/ب1

ارسال نظرات