۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۱۴۷۱
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

تبلیغ دینی، سد راه آسیب های اجتماعی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان تبلیغ به موقع و مؤثر را سد راه آسیب های اجتماعی دانست و گفت: در سایه تبلیغ به موقع و مؤثر می توان ارزش ها را نهادینه ساخت و جلوی رواج بی بند و باری ها را گرفت.
تبلیغ دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، بعداز ظهر امروز در همایش«پرچمداران بصیرت» در جمع مبلغان طرح هجرت لرستان گفت: حضور مبلغان طرح هجرت در مناطق روستایی در راستای بصیرت بخشی و ارتقای فرهنگ دینی این مناطق مؤثر است.

وی با اشاره به اعزام بیش از 110 مبلغ طرح هجرت به مناطق روستایی لرستان افزود: حضور این قشر در تحکیم بخشی به باورهای دینی و اشاعه فرهنگ دینی در مناطق محروم و روستایی نقش آفرین است.

حجت الاسلام ولی پور حضور در مساجد، برگزاری نماز جماعت، گفتمان های دینی، بیان احکام و مسائل روز را از جمله فعالیت های مبلغان طرح هجرت خواند و گفت: مبلغان با حضور در مناطق روستایی و محروم با تلاش در راستای نهادینه سازی ارزش ها باید جلوی گسترش آسیب های اجتماعی در این مناطق را بگیرند.

وی در ادامه اقامه نماز اول وقت به ویژه نماز صبح را از جمله مهم ترین فعالیت های مبلغان عنوان کرد و اظهار داشت: مبلغان با حضور در مناطق روستایی باید فرهنگ اقامه نماز صبح را به ویژه بین نسل جوان نهادینه سازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت توجه مبلغ به سرفصل های تبلیغی عنوان داشت: در سایه تبلیغ به موقع و مؤثر می توان ارزش های دینی را نهادینه ساخت و جلوی رواج ناهنجاری ها را گرفت.

وی احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه ای خطیر دانست و گفت: با نقش آفرینی در این زمینه باید ارزش هایی همچون عفاف و حجاب، تحکیم پایه های دینی و اعتقادی و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی مورد توجه ویژه مبلغان قرار گیرد./9451/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات