۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۴۱۶۰۷
رییس جدید دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان مطرح کرد؛

مقابله با وهابیت در اولویت فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به اینکه خوزستان خط مقدم مقابله با جریان های منحرف فکری است، گفت: مقابله با جریان منحوس وهابیت و دیگر جریان های انحرافی از اولویت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان است.
حجت الاسلام علی نزاد، رییس جدید دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس جدید دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در مراسم معارفه خود که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد، با تشکر از اعتماد صورت گرفته ابراز داشت: در خوزستان ضرورت کار بسیار زیاد است و در حکم ابلاغی بر مقابله با جریان منحوس وهابیت و دیگر جریان های انحرافی تأکید شده است.

رییس جدید دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با بیان اینکه خوزستان خط مقدم مقابله با جریان های منحرف فکری است، افزود: خوزستان در دفاع از ولایت و کشور همیشه سربلند است اما عشق مردم به اهل بیت(ع) و ابراز علنی چنین عشقی، وجود علمای بزرگوار، فرمایشات امام امت و رهبری درباره خوزستان، نقش آفرینی در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و حتی در دفاع از حرم از دیگر ظرفیت های بالای خوزستان هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به مقام علمی و معنوی آیت الله موسوی جزایری و تأکید بزرگان کشور بر چنین سخنی عنوان داشت: چنین سرمایه بزرگی باید قدر دانسته و مورد بهره قرار گیرد که به برکت آیت الله موسوی جزایری، مدارس علمیه برتر و فعال، طلاب جوان انقلابی، جریان های فکری و فرهنگی در مساجد وجود دارد و این سرمایه ها کمک حال ما در مسؤولیت جدید خواهند بود.

حجت الاسلام علی نژاد گفت: در دفتر تبلیغات اسلامی وظیفه خدمتگزاری به مدارس علمیه و جریان فکری و فرهنگی استان را داریم و امیداوریم با چنین پشتوانه هایی به سربازی خود ادامه دهیم.

وی با اشاره به حمایت های آیت الله موسوی جزایری و نگاه حجت الاسلام و المسلمین واعظی ابراز داشت: با چنین حمایت هایی اتفاقات بسیار خوبی در دفتر تبلیغات اسلامی رخ داد و ان شاء الله چنین مسیری را ادامه دهیم.

رییس جدید دفترتبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با بیان اینکه مجموعه موفقی را از حجت الاسلام دبیری تحویل گرفته ایم، گفت: امیدواریم با همکاری همگان بتوانیم مثمرثمر باشیم./9456/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات