۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۴۱۷۵۱
وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

هم‌اندیشی و تبادل نظر زمینه ساز وحدت امت اسلام است

وزیر اطلاعات گفت: امید است به برکت هم‌اندیشی و نزدیک شدن افکار و دلها بتوانیم در مقطع کنونی این اتفاقات را پشت سر بگذاریم و ملت‌های مسلمان بعد از دوران اختلاف، طعم شیرین وحدت را بچشند.
حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه سی‌و‌یکمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره ضرورت وحدت گفت: بی‌تردید گفتگوها یک عامل اثر گذار در نزدیک شدن نظرات و افکار با یکدیگر است و زمانی که نظرات به یکدیگر نزدیک شود دل‌ها هم به هم نزدیک خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در طول سی‌و‌یک سالی که این کنفرانس برگزار شده است این تجربه را به دست آوردیم که برگزاری این کنفرانس‌ها در نزدیک شدن صفوف مسلمین و در یکی شدن فرهنگ حاکم بر جامعه اسلامی آثار ارزشمندی داشته است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: امروز شاهد صحبت‌های اثرگذرا رییس جمهور بودیم، در طول برگزاری این کنفرانس کمیسیون‌های زیادی برگزار می‌شود که در آن نظرات اندیشمندان نیز مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد که می‌تواند صفوف مسلمانان را به هم نزدیک‌تر کند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: ما در این سال‌ها شاهد فراز و نشیب‌هایی در اسلام بودیم و متاسفانه دنیای اسلام از اختلافات و درگیری‌ها سهم بیشماری داشته است و بسیاری از مسلمانان جان خود و بسیار از زنان و بچه‌ها سرپرست‌های خود را از دست دادند.

وی افزود: امید است به برکت هم‌اندیشی و نزدیک شدن افکار و دلها بتوانیم در مقطع کنونی این اتفاقات را پشت سر بگذاریم و ملت‌های مسلمان بعد از دوران اختلاف،  طعم شیرین وحدت را بچشند./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات