۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۴۱۷۵۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

هدف از اهانت به مرجعیت تضعیف دین داری در کشور است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با ابراز تأسف از عملیات تضعیف قداست مرجعیت در فضای مجازی، گفت: این گونه رفتارها قطعات پازلی هستند که با چیدن آنها کنار هم می خواهند دینداری و ارزشمداری را در کشور ضعیف کنند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ۹ و ۱۰ دی ورامین با بیان اینکه دشمنی ها و فتنه های استکبار تمام نشدنی است، گفت: همچنان فشارهای زیادی به نظام انقلاب اسلامی وارد می شود تا سران فتنه در حصر نباشند، حتی در انتخابات هم وعده هایی داده شد تا آنها آزاد شوند اما آنهایی که خواستار آزادی اینها هستند بگویند که آیا سران فتنه حاضرند بعد از این همه خسارات یک کلمه از ملت ایران عذرخواهی کنند؟

وی اضافه کرد: کماکان با فتنه های جدیدی مواجه هستیم، متأسفانه تعدادی از سران فتنه و نفوذی ها در بعضی از ارکان نظام اسلامی وجود دارند و نظام اسلامی با آنها روبرو است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شهادت سه شهید در ورامین در تاریخ 10 دی سال 1357 از سوی مزدوران شاه ملعون پهلوی گفت: افزون بر گرامی داشت 9 دی هر سال باید یاد شهدای 10 دی که یک روز تاریخی برای ورامینی ها است گرامی داشته شود، ابن روز در تاریخ ورامین نقطه عطفی است که باید یاد آن شهدا را زنده نگه داشت و ضمن تکریم آنها به ادامه راه شهدا پایبند ماند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اعلام اینکه در این روز تمام مجموعه ها متولی اجرای برنامه ای هستند، 9 دی را متعلق به همه ملت ایران دانست و خبر داد: تجمع بزرگ مردمی در ساعت 9 صبح روز 9 دی در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) ورامین، گلباران مزار شهدای شاه حسین ورامین و گلزار شهدای خیر آباد ورامین بعد از نماز جمعه 8 دی، یادواره شهدای 10 دی از سوی آموزش و پرورش، برگزاری جلسات روشنگری دانشگاهی، مسابقات ورزشی، ایستگاه های صلواتی اهم برنامه های این روز است.

وی با بیان اینکه نباید ساده از کنار این روز مهم گذر کرد، درخواست کرد: تشکل های مردمی، اصناف، دانشجویان و دانش آموزان جدی تر به این برنامه ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام محمودی مطرح کرد: فضای مجازی امروز اهمیت فراوانی دارد، باید با استفاده از فرصت‌های فضای مجازی این حرکت باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود و در این روز جوانان دین خود را به شهدا و انقلاب ادا کنند.

وی با یادآوری اینکه شهرستان ورامین چوب قیام 15 خرداد و همچنین فتنه 88 را خورده است، گفت: هر چند در این راه بی مهری های زیادی شده و متلک های زیادی شنیده ایم اما وقتی برای دین قیام کرده ایم باید تا آخر پای آن ایستاد، مردم ورامین ذاتاً ولایی هستند و با اهل بیت پیوند دارند و پای انقلاب اسلامی خواهند ماند.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: علی رغم اینکه ولایتمداری خطه 15 خرداد بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: متأسفانه عده ای دچار بی دینی شده اند و بی دینی را آزاد می دانند و طوری شده که دین داری را جرم نشان می دهند هرچند که دنیا و قیامت حساب و کتاب دارد.

وی با ابراز تأسف از عملیات تضعیف قداست مرجعیت از سوی عده ای نا آگاه در فضای مجازی بیان کرد: این گونه رفتار قطعات پازلی هست که با چیدن آنها در کنار هم می خواهند تا دینداری و ارزشمداری را در کشور ضعیف کنند.

حجت الاسلام محمودی در پایان با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دشمن فراوان دارد، ادامه داد: عده ای در صدد کشیدن نقشه های شوم خود برای براندازی این انقلاب هستند، لذا لازم است تا همه مسؤولان گرد غفلت را بزدایند، هوشیار و بیدار باشند که مبادا روز قیامت از مسؤولی سؤال شود که در حین مسؤولیت خود با شهدا چه کردی که اگر کوتاهی شود به زودی مورد مؤاخذه قرار خواهیم گرفت./804/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات