۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۴۱۷۹۱
آیت الله حیدری:

احساس مسؤولیت در قبال محرومان از وظایف روحانیان است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از خصلت های روحانیت است، گفت: احساس مسؤولیت در قبال همه محرومان، مستضعفان، مظلومان و دردکشیدگان جزء وظایف ذاتی روحانیت است.
حیدری۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در آیین بدرقه طلاب و روحانیان عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه عنوان داشت: در چنین روزی و به میمنت ولادت رسول اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) و هفته وحدت نزدیک به 200 طلبه و روحانی مدارس علمیه اهواز عازم مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه طلاب و روحانیان اعزامی به تفقد و دلجویی از زلزله زدگان خواهند پرداخت، ابرازداشت: این اعزام از سوی حوزه علمیه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان صورت می گیرد تا طلاب و روحانیت معزز اهواز در مناطق زلزله زده حضور و پیام آور وحدت، مهر و معنویت و محبت باشند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه مردمی بودن یکی از خصلت های روحانیت است، افزود: احساس مسؤولیت در قبال همه محرومان، مستضعفان، مظلومان و دردکشیدگان جزء وظایف ذاتی روحانیت است که طلاب و فضلای عزیز به نمایندگی از روحانیت استان چنین وظیفه و رسالت مهم را انجام می دهند.

آیت الله حیدری عنوان کرد: در کنار تفقدهای معنوی، ستادها و هیأت ها و مواکب مردمی برای رساندن کمک های مردمی در سطح استان شکل گرفته اند.

وی با بیان اینکه در حوزه الغدیر جمعی از خیران ستاد مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه راه اندازی کردند، ابراز داشت: نخستین محموله ستاد 5 تریلی حامل سیمان برای خانه سازی، مدرسه سازی و مسجدسازی است که تا چند روز آینده ارسال می شود./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات