۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۴۲۱۶۵
حجت الاسلام زرگر خبر داد؛

ایجاد شوراهای امر به معروف در نهادها

دبیر ستاد امر به معروف کشور از ایجاد شوراهای امر به معروف در نهادها، مساجد و ادارت با محوریت ائمه جماعات خبر داد.
حجت الاسلام زرگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید احمد زرگر دبیر ستاد امر به معروف نهی از منکر کشور امروز در دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید، بر لزوم توجه به قانون امر به معروف و نهی از منکر و اجرای آن تأکید کرد.

وی نقش مردم در احیای امر به معروف را ویژه دانست و افزود: ظرفیت های بسیاری در قانون پیش بینی شده که باید عملی شود، بحث مردم در زمینه احیای امر به معروف بسیار اثرگذار است و می تواند این فریضه مهم الهی را فراگیر کند.

حجت الاسلام زرگر با بیان این که در قانون حضور مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به صورت ویژه پیش بینی شده است، اظهار داشت: ایجاد شوراهای امر به معروف در نهادها، مساجد و ادارت با محوریت ائمه جماعات در دستور کار قرار دارد و پیگیری می شود.

وی ادامه داد: حضور مردم در زمینه فعالیت امر به معروف و نهی از منکر بسیاری راهگشا است چرا که هر جا مشکلی داشتیم مردم با حضور خود آن را حل کرده اند، از این رو مردم ظرفیتی عظیم در این راستا هستند.

دبیر ستاد امر به معروف نهی از منکر با بیان این که برای استفاده از افراد و نیروها باید برنامه های آموزشی و گزینشی در نظر گرفته شود، ابراز داشت: فعالیت ها در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند ساماندهی گروه ها است.

حجت الاسلام زرگر تبیین فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را دارای اهمیتی ویژه دانست و عنوان کرد: نیروهای امر به معروف و نهی از منکر باید دوره های لازم را بگذرانند تا بدون مشکل به ترویج و تبیین این فریضه الهی بپردازند./1323/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات