۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۴۲۲۲۲
همزمان با سراسر کشور؛

مردم استان چهارمحال و بختیاری آزادی قدس شریف را فریاد زدند

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت و اعتراض به اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی برگزار کردند و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.
تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور و پس از اقامه نماز جمعه، در محکومیت و اعتراض به اظهارات رییس جمهور آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی، تظاهرات ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی برگزار کردند و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

راهپیمایان دقایقی پیش، ضمن سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» با به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ و رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش گذاشتند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری با حضور در این راهپیمایی تأکید کردند که هرگز اجازه نخواهند داد نخستین قبله مسلمانان از جهان اسلام جدا شود و حتی اگر لازم باشد با فدا کردن جان خود آماده حفاظت از قدس هستند.

در شهرکرد مرکز استان نیز این مراسم باشکوه با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی، روحانیان و طلاب، خانواده معظم شهدا و عموم مردم از مقابل مصلای امام خمینی(ره) آغاز و در چهارراه بوعلی با تجمع و قرائت قطع نامه به پایان انجامید.

حضور مردم با لباسهای محلی، حضور ویژه و پررنگ دانش ‌آموزان و دانشجویان و به آتش کشیدن پرچمهای رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از جمله نکات قابل توجه تظاهرات ضدآمریکایی و ضد صهیونیستی در شهرکرد بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با اشاره به این اقدام وقیحانه رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: همه این فتنه ها برای آن است که مقاومت در منطقه شکسته شود؛ آمریکا این آرزو را به گور خواهد برد.

وی اضافه کرد: با انتقال سفارت اسرائیل از تل ‌آویو به قدس هم به نوعی دهن ‌کجی به مسلمانان صورت گرفته است و هم رژیم کودک کش اسرائیل در منطقه تقویت شده است، این موضوع را رئیس ‌جمهور دیوانه آمریکا اعلام کرد و وظیفه مسلمانان خروش بر علیه آنها است.

گفتنی است در پایان با قرائت قطع نامه، تظاهر کنندگان، همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک  بشریّت و عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه و جهان دانسته و مراتب نفرت و خشم قلبی خود از این ددمنشی و سیاستهای خصمانه به ویژه از تصمیم ابلهانه ترامپ در انتقال سفارت خود به بیت المقدس و رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کردند./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات