۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۴۲۲۶۶
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب:

به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی بازی با اعتقادات مسلمانان است

مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در راستای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: قطعا تجاوز به حریم اسلام و بازی با اعتقادات مسلمانان نابودی این رژیم منحوس را تسریع می بخشد.
مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در راستای انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی ابراز داشت: به رسمیت شناختن رژیم منحوس اسرائیل بازی با اعتقادات مسلمانان جهان است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: عمر رژیم غاصب صهیونیستی تا به رسمیت شناختن کفاف نداده و قطعأ این رژیم آن روز را به چشم خویش نخواهد دید.

وی در ادامه با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شیطان بزرگ برای نابودی اسلام نقشه های بسیاری درسر دارد و مهمترین آن تضعیف اعتقادات مسلمانان نسبت قرآن و اهل بیت (ع) است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نگرانی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین منبع اعتقادی مسلمانان جهان بوده و مسیر سعادت و نجات بشریت را مشخص می کند بنابراین استکبار جهانی درصدد از بین بردن این گوهر آسمانی است.

امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب بیان داشت: شیطان بزرگ با مطرح ساختن مسأله قدس درصدد این است که تیر خلاص را برپیکره اسلام زده و مسلمانان را تحت سلطه خود قرار دهد و اما این اقدام نسنجیده ترامپ عواقب بدی را برای آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی به همراه دارد.

حجت الاسلام کرمی نیا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب وعده نابودی اسرائیل را داده است ادامه داد: قطعأ تجاوز به حریم اسلام و بازی با اعتقادات مسلمانان نابودی این رژیم منحوس را تسریع می بخشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: بیت المقدس با استقامت و اتحاد مسلمانان استوار می ماند و این منطقه به وعده الهی آزاد خواهد شد.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: مسلمانان در برابر این مسأله باید همدل شده و با تقویت اتحاد و همبستگی بر علیه دشمنان اسلام قیام کنند.

وی در پایان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) تأکید کرد: اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسرائیل جنایتکار بریزد قطعأ او را آب برده و نابود خواهد شد./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات