۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۴۲۶۹۸
در دیدار با آیت الله ری شهری صورت گرفت؛

اهدای مدال نخبگان المپیاد ریاضی فیزیک به آستان عبدالعظیم حسنی

نخبگان مدال آور المپیاد ریاضی فیزیک کانون دانش پژوهان نخبه در دیدرا صمیمی با آیت الله ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدالهایشان را به آن آستان منور تقدیم کردند.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخبگان مدال آور المپیاد ریاضی و فیزیک «کانون دانش پژوهان نخبه» امروز در دیداری صمیمی با آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدالهایشان را به آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تقدیم کردند.

در این دیدار صمیمی هادی غنی پور عضو هیأت امنای کانون دانش پژوهان نخبه در خصوص فعالیت‌های این کانون، گفت: نخبه پروری از مهم‌ترین اهداف این کانون به شمار می‌رود.

وی افزود: کانون دانش پژوهان نخبه در مدت 20 سال با فعالیت‌های علمی و فرهنگی در سطح جامعه نخبگان بسیاری را به خود جذب کرده است.

غنی پور با اشاره به اینکه کانون دانش پژوهان نخبه در سطح تهران دارای چهار شعبه است، ابراز کرد: مهدی فروزان نژاد و علی رضا ظهری از نخبگان مدال آور المپیاد در رشته ریاضی فیزیک کانون دانش پژوهان نخبه هستند که در حال حاضر در دانشگاه صنعتی شریف به تحصیل علم اشتغال دارند.

عضو هیأت امنای کانون دانش پژوهان نخبه تصریح کرد: کانون دانش پژوهان نخبه در این مدت افتخار آن را داشته که سه مرتبه مدال‌های کسب شده در المپیاد را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کند.

وی با تاکید بر اینکه کانون دانش پژوهان نخبه به صورت مردمی اداره می‌شود، خاطر نشان کرد: این کانون با همه وجود به صورت آتش به اختیار فعالیت می‌کند و با این وجود افتخارات بسیاری تا به امروز کسب کرده است./813/پ202/ب1

ارسال نظرات