۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۵۴۳۴۷۴
عضو ارشد انصارلله یمن:

هدف آمریکا از تمرکز بر ایران، انحراف افکار عمومی از موضوع قدس است

یکی از اعضای بلندپایه انصارالله یمن با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ شواهدی مبنی بر تجهیز حوثی‎ها از سوی ایران ندارد، گفت: هدف از این اتهامات منحرف کردن افکار عمومی از موضوع قدس است.
«عبدالملک العجری» عضو ارشد انصارالله یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، «عبدالملک العجری» عضو ارشد انصارالله یمن، اتهامات مطرح شده از سوی آمریکا مبنی بر اینکه موشک شلیک شده به عربستان سعودی، ساخت ایران است؛ دستاویز واشنگتن برای دور کردن اذهان عمومی از موضوع قدس عنوان کرد.

العجری در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: بعد از ۳ سال جنگ، آمریکا ناگهان شواهدی مبنی بر حمایت ایران از حوثی‌ها پیدا می‌کند.

وی در ادمه این پیام می‌افزاید: آمریکا در هیچ‌یک از موشک‌هایی که تاکنون از سوی یمن شلیک شده، موفق به یافتن هیچ‌گونه شواهدی نشده است. داستان واضح است. آنها می‌خواهند ذهن اعراب را از توجه به قدس منحرف کنند تا به جای عصبانیت از رژیم صهیونیستی، با ایران دشمنی کنند.

گفتنی است آمریکا روز گذشته برای نخستین بار بقایای موشکی را که ادعا می‌شود ایرانی است و از سوی حوثی‌های یمن به سمت عربستان سعودی شلیک شده است، نمایش داد.

در همین راستا، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد: ۲ گواه غیرقابل‌انکار نشان می دهد که ایران تامین‌کننده موشک حوثی‌ها از یمن به عربستان بوده است. یکی اینکه ‌اثری از ادوات تثبیت‌کننده در بقایای این موشک کوتاه‌برد نیست. به گفته او تنها موشک کوتاه‌برد جهان که این ادوات را ندارد، موشک قیام ایران است.‌

وی افزود: دیگر اینکه نشانی شبیه  گروه صنعتی شهید باقری روی بقایا هست.

ادعاهای وی در حالی مطرح می‌شود که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا حدود ۱۰ روز پیش، در اقدامی که خشم مسلمانان جهان و انتقاد متحدان اروپایی را به همراه داشت، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی معرفی کرد./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: مهر

ارسال نظرات