۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۴۳۷۵۲
وزیر اطلاعات:

افزایش سرمایه‌گذاری درگرو تأمین امنیت اقتصادی است

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری و پیشرفت درگرو امنیت اقتصادی است، گفت: در این راستا وزارت اطلاعات تلاش می‌کند با تأمین امنیت کامل اقتصادی، زمینه برای سرمایه‌گذاری بیشتر داخلی و خارجی را فراهم کند.
وزیر اطلاعات- نشست شورای اداری خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، امروز در نشست شورای اداری خراسان شمالی، با اشاره به ضرورت ارتقای اقتصادی کشور، اظهار کرد: باید همه نهادها برای افزایش امنیت و سلامت اقتصادی در کشور تلاش کنند.

وی تصریح کرد: ترغیب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به سرمایه‌گذاری در ایران اسلامی درگرو تأمین کامل امنیت اقتصادی است؛ زیرا در چنین صورتی رغبت سرمایه‌گذاری در کشور افزایش می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی خاطرنشان کرد: در این راستا رویکرد وزارت اطلاعات تلاش برای افزایش امنیت اقتصادی با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری است که در نهایت منجر به تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه تعامل مناسب با سرمایه‌گذاران و فراهم کردن بسترهای امن برای سرمایه‌گذاری و به‌تبع آن رونق تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی ازجمله رویکردهای وزارت اطلاعات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به برخی تخلفات اقتصادی در کشور، اظهار کرد: اگرچه برخورد با متخلفان ضروری است؛ اما برخوردهای قهرآمیز و خشن در مواجهه با تخلف‌های اقتصادی سبب فرار سرمایه‌ها از کشور می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل باید مقابله با فسادهای اقتصادی به‌صورت هوشمندانه و با استفاده از روش‌های علمی باشد تا در برابر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی اختلاف‌ها و چالش‌های مخرب‌تر ایجاد نشود.

گفتنی است، در این نشست با قدردانی از زحمات مدیرکل پیشین اطلاعات خراسان شمالی، مدیرکل جدید اطلاعات استان معارفه شد./9314//۲۰۲/خ

ارسال نظرات