۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۲۸۴
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

فعالیت ۹۰ مبلغ در شهرستان بروجرد

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به فعالیت مستمر مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان گفت: هم اکنون ۹۰ مبلغ خواهر و برادر به صورت مستمر مشغول فعالیت دینی و تبلیغ در شهرستان بروجرد هستند.
اعزام مبلغ

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه روز به روز شاهد گسترش هجمه های فرهنگی دشمنان هستیم، عنوان داشت: برای مقابله با این هجمه ها نیاز به فعالیت تبلیغی منسجم تری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت در عرصه تبلیغ نباید کمرنگ شود و همواره باید در راستای روشنگری به ویژه بین نسل جوان و نوجوان گام برداشت تا جلوی نفوذ فرهنگی دشمنان گرفته شود، افزود: مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان نیازمند تبلیغ گسترده و منسجم است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه هم اکنون 90 مبلغ در استان مشغول تبلیغ در این شهرستان هستند، اظهار داشت: در دیگر مناسبت های دینی و مذهبی در طول سال از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز بهره مند می شویم.

وی به وظایف تبلیغی مبلغان اشاره و عنوان کرد: کلاس های معارف اسلامی با حضور مبلغان بین نسل نو برگزار می شود و مهم ترین هدف برگزاری این کلاس ها تبیین و ترویج ارزش های دینی و مقابله با ضدارزش ها است.

حجت الاسلام جعفرپور هدف از انجام فعالیت های تبلیغی مبلغان را تبیین ارزش ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، وعظ و خطابه، برپایی کلاس های روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و تفسیر از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت های فرهنگی و قرآنی مساجد و برگزاری محافل آموزش قرآن کریم از دیگر فعالیت های روحانیان شبکه تبلیغ شهرستان بروجرد است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد ابراز امیدواری کرد که با بهره مندی از ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی بتوان در رشد فرهنگ دینی جامعه و تربیت نسلی انقلابی و دینی گام های مؤثری برداشت./9459/۲۰۳/خ

ارسال نظرات