۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۵۴۴۴۵۵
امام جمعه اهل سنت بندرچارک در اجلاسیه سراسری نماز:

نماز، جوانان را در مقابل آسیب های اجتماعی و فرهنگی واکسینه می کند

امام جمعه اهل سنت بندرچارک با اشاره به آثار و برکات نماز در زندگی افراد گفت: نماز، جوانان را در مقابل توطئه های دشمن و آسیب های اجتماعی و فرهنگی واکسینه می کند.
شیخ راهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت بندرچارک بعد از ظهرامروز در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تالار شهید آوینی بندرعباس گفت: خداوند در اهمیت و جایگاه فریضه الهی نماز فرموده است: نماز را برای یاد من به پا دارید،، یاد خدا دلها را آرام می کند.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب عنوان فضای مجازی برای این دوره از اجلاس، افزود: بسیاری از اوقات شبانه روزی جوانان در فضای مجازی سپری می شود، بنابراین می توان با ورود به قضای مجازی، بیان اهمیت نماز و بارگذاری آهنگ و اوقات نماز،  با توجه به آیات نماز در فضای مجازی به توسعه و ترویج فرهنگ نماز کمک کنیم.

امام جمعه اهل سنت بندرچارک تصریح کرد: در فضای مجازی باید به گونه ای فعالیت کنیم که آحاد مختلف جامعه بیش از پیش به ارزش و اهمیت جایگاه نماز آگاه شوند.

شیخ راهبر ادامه داد: با انجام فعالیت های مختلف در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز باید به مردم تاکید کنیم که از این فریضه الهی دور نشوند، هرجامعه ای که از نماز دور شد دچار آفت و بدبختی شد و برعکس جوامعی که به سعادت و خوشبختی دست یافته اند می توان دریافت که به نماز اهمیت داده اند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی و انقلاب عزیز چهل سال است که صدایش، صدای اعتلا و اقامه نماز در جهان اسلام و جهان بشریت است، امروز به عنوان ام القرای اسلام وظیفه داریم که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز بیش از پیش تلاش کنیم و اهمیت این فریضه الهی را به مدارس، دانشگاه، بازار و کسبه تبیین کنیم.

امام جمعه بندرچارک بیان داشت: همه اقشار جامعه به ویژه طلاب نقش و رسالت مهمی در راستای اعتلا و رشد فرهنگ اقامه نماز اول وقت را بر عهده داریم، باید با استفاده از فریضه الهی نماز، جوانان را در مقابل دسیسه ها و توطئه های دشمنان و همچنین فحشا و آسیب های اجتماعی و فرهنگی واکسینه کرد، قرآن این مهم را تایبد کرده و فرموده که نماز انسان را از فساد و فحشا دور می کند./851//۲۰۴/خ

ارسال نظرات