۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۷۰۲
وزیر اطلاعات در شورای اداری استان سمنان مطرح کرد؛

مسؤولان نظام از تمام ظرفیت‌ها برای ضربه‌زدن به دشمن استفاده کنند

وزیر اطلاعات گفت: مسؤولان نظام باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ضربه‌زدن به دشمنان و پاسخگویی به حملات آنان استفاده کنند.
حجت السلام علوی وزیر اطلاعات

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌محمود علوی در جلسه شورای اداری و آیین معارفه مدیرکل اطلاعات استان سمنان اظهار داشت: حکومت و مسؤولیت‌های حکومتی وسیله است و این مسؤولیت‌ها هدف نیست در واقع وظیفه‌ای برای اجرای عادلانه احکام اسلام و بهره‌مندی بیشتر مردم از نعمت‌های خدا است.

وی با بیان اینکه اگر حکومت به‌عنوان هدف مطرح باشد ارزشی از دیدگاه اسلام ندارد، خاطرنشان کرد: ما انقلاب کردیم تا نظام اسلامی داشته باشیم و رفتار مسؤولان آن نیز باید بر مبنای نظام اسلامی باشد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مسؤولان این نظام باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای ضربه‌زدن به دشمنان و پاسخگویی به حملات آنان استفاده کنند، افزود: کمک به محرومان و ضعیفان در ایران اسلامی یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است و نباید به کسانی که جز خداوند یاری‌گری ندارند ظلم کنیم.

وی ابراز داشت: اساس کار وزارت اطلاعات بر آن است که مسئولیت‌ها به کسانی سپرده شود که اهلیت آن را داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علوی با بیان اینکه ایجاد امنیت تنها وظیفه‌ وزارت اطلاعات نیست تصریح کرد: همه باید همکاری کنند تا امنیت بی‌بدیل بر جمهوری اسلامی ایران حکم‌فرما شود.

وی با اشاره به اینکه باید با اخلاص و دلسوزی در جهت عزت عمومی و سربلندی ملت و آرامش ایرانیان برنامه‌ریزی کنیم، یادآور شد: همکاری و تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی با مجموعه اطلاعات زمینه‌ساز ایجاد امنیت و تقویت و تحکیم آن در جامعه است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات