۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۴۴۷۷۷
آیت الله علما:

اعتماد مردم سرمایه گرانبهای صدا و سیما است

آیت الله علما اعتماد مردم را سرمایه گرانبهای صدا و سیما خواند و گفت: با وقوع زلزله کرمانشاه، اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گسترده و قابل قبول بود.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز ضمن بازدید از صدا و سیمای مرکز کرمانشاه، در نشست شورای مدیران این مرکز حضور یافت.

آیت الله علما در این نشست ابراز داشت: با وقوع زلزله کرمانشاه، اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گسترده و قابل قبول بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی های صدا و سیما زمینه را برای تامین احتیاجات مناطق حادثه دیده فراهم کرده و بخشی از مشکلات مردم را برطرف ساخت.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: صدا و سیما نقش مهمی در کاهش اضطراب مردم و بازگشت آرامش به استان را بر عهده داشت و با بازتاب نقاط ضعف، بخشی از مشکلات و نیازهای مردم را برطرف کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تداوم انعکاس مشکلات مناطق زلزله زده از سوی صدا و سیما بیان داشت: انعکاس مشکلات و مسائل مردم در مناطق زلزله زده زمینه را برای تلاش هرچه بیشتر مسوولان فراهم می کند.

آیت الله علما اظهار داشت: کارکنان صدا و سیما باید تا پایان مشکلات مردم حادثه دیده مجدانه به تلاش خود ادامه دهند تا مشکلات مردم این مناطق به فراموشی سپرده نشود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان نقش صدا و سیما را در انتشار اخبار صحیح و دقیق مهم خواند و گفت: مردم در زمان حادثه به صدا و سیما اعتماد دارند و باید این اعتماد مردم را حفظ کرد./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات